Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.01.2021, 13:35

Premiérový film Len kosť a koža sa stal víťazom stredajšieho večera

Najviac zasiahol mladé ženy vo veku od 15 do 24 rokov. Film si pozrelo takmer 50 percent z nich.

Premiérový film Len kosť a koža sa stal víťazom stredajšieho večera
Zdroj: TV Markíza

V stredu 13. januára uviedla televízia Markíza ďalšiu filmovú premiéru. Skutočný príbeh o tínedžerke trpiacej anorexiou s názvom Len kosť a koža sa stal najsledovanejším večerným programom (po 20:30 hod.) z ponuky všetkých televízií.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahol emotívny nemecký film sledovanosť 9,4 percenta a trhový podiel 25 percent. Konkurenčná snímka televízie Joj Vražda v Orient exprese si v tejto cieľovej skupine pripísala podiel na trhu 14,1 percenta a Vraždy v Heraulte na Jednotke RTVS 10,6 percenta.

Snímka Len kosť a koža najviac zasiahla cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jej vysielania zabezpečili trhový podiel až 47,6 percenta. Celkovo si film pozrelo 435-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zdroj: TV Markíza

​Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v stredu 13. januára stali spravodajské relácie Markízy Televízne noviny a Počasie. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 si pripísali sledovanosť 10,8, resp. 10,6 percenta a podiel na trhu 28,0, resp. 26,7 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť 636-tisíc a aktuálne informácie o počasí 625-tisíc divákov.

Tretie miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti a post divácky najúspešnejšieho nespravodajského programu dňa patril v cieľovej skupine 12-54 podvečernému seriálovému hitu Oteckovia, ktorý si pripísal sledovanosť 9,6 percenta a vysoký trhový podiel 28,4 percenta. Konkurenčná šou Bez servítky zaznamenala na TV Joj podiel na trhu 14,5 percenta. Rovnako aj v širšej cieľovej skupine 12+ sa Oteckovia stali najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si včerajšiu epizódu vychutnalo 464-tisíc divákov.

Zdroj: TV Markíza

​Prvenstvo v rebríčku najsledovanejších nespravodajských programov tohto roka si zatiaľ drží snímka Zázraky z neba, ktorá bola nakrútená rovnako podľa skutočného príbehu. Televízia Markíza ju odvysielala v sviatočný trojkráľový večer, kedy si ju pozrelo až 655-tisíc divákov nad 12 rokov. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 si pripísala nadštandardnú sledovanosť 13,7 percenta a tiež vysoký trhový podiel 31 percent. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.