Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.01.2021, 13:25

Najhorší týždeň môjho života si divákov udržal. Aj druhá epizóda bola nad pol miliónovou hranicou

Seriálová novinka Markízy bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Najhorší týždeň môjho života si divákov udržal. Aj druhá epizóda bola nad pol miliónovou hranicou
Zdroj: TV Markíza

Seriálová novinka Najhorší týždeň môjho života si udržala priazeň divákov televízie Markíza aj s druhou premiérovou epizódou, ktorá sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Druhá epizóda seriálovej novinky dosiahla vo štvrtok 14. januára sledovanosť 9,7 percenta a trhový podiel 24,3 percenta v obchodne podstatnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov. Najvyššie zastúpenie mali mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jeho vysielania zabezpečili trhový podiel až 38,3 percenta.

Ďalšiu dávku nedorozumení a trapasov v predsvadobnom týždni mladého páru v hereckom podaní Kristíny Svarinskej a Romana Poláčika si pozrelo celkovo 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Voči prvej epizóde spred týždňa je to mierny pokles, pri premiére seriálu bolo pri obrazovkách až 562-tisíc divákov.

​Najsledovanejšími štvrtkovými programami sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, podvečeru tradične kraľoval seriálový hit Oteckovia.

Obidve večerné spravodajské relácie Markízy si pripísali sledovanosť 11 percent a podiel na trhu nad 29 percentami v obchodnej cieľovej skupine 12-54. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 639-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 622-tisíc divákov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal nadpriemernú sledovanosť 9,6 percenta ako aj trhový podiel takmer 30 percent, pričom v rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol aj úplne všetky prime-time programy konkurencie. Ďalšie osudy štvorice oteckov si pozrelo 474-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Na obrazovkách televízie Doma zabodovala pravidelná večerná dvojporcia tureckého romantického seriálu Spútaný motýľ. Obe epizódy dorovnali doposiaľ rekordných 163-tisíc divákov a stali sa najsledovanejšími štvrtkovými programami v rámci ponuky menších staníc.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.