Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.01.2021, 13:15

Oteckovia a Najhorší týždeň môjho života opäť na čele diváckeho záujmu

Obidva seriály si udržali pozíciu najsledovanejších nespravodajských relácií dňa.

Oteckovia a Najhorší týždeň môjho života opäť na čele diváckeho záujmu
Zdroj: TV Markíza

Vo štvrtok 21. januára uviedla televízia Markíza tretiu epizódu svojej seriálovej novinky Najhorší týždeň môjho života. Napriek miernemu poklesu sledovanosti sa stala spolu s Oteckami opäť najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa. Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa stali večerné spravodajské relácie Markízy Televízne noviny a Počasie.

Najhorší týždeň môjho života si aj s treťou epizódou udržal pozíciu najsledovanejšieho večerného programu a zo štvrtého miesta v rebríčku sledovanosti predstihol všetky programy konkurencie. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si pripísal sledovanosť 9,1 percenta a trhový podiel 22 percent. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine dosiahli výrazne nižšie trhové podiely. Seriál Nový život zaznamenal na TV Joj 12,8 percenta a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,9 percenta.

Komediálny seriál si na Markíze nenechalo ujsť celkovo 418-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Voči predchádzajúcemu týždňu je to však pokles o takmer 90-tisíc divákov. Druhú epizódu si pozrelo 504-tisíc divákov, maximum divákov mala prvá epizóda, ktoré sledovalo až 562-tisíc divákov.

​Najhorší týždeň môjho života predbehli tentokrát Oteckovia. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenal sledovanosť až 9,4 percenta a trhový podiel 29,5 percenta. Ďalšie osudy štvorice oteckov si pozrelo 447-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali spravodajské relácie Markízy. Televízne noviny dosiahli rating 10,8 percenta a podiel na trhu 28,5 percenta v cieľovej skupine 12-54, Počasie si pripísalo rating 10,7 percenta a podiel na trhu 27 percent. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze sledovalo 626-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 614-tisíc divákov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.