Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
01.02.2021, 14:40

Víkendová sledovanosť: V nedeľu viedla diskusia O 5 minút 12, v sobotu bodovali Záhady tela

Bodka naďalej stráca divákov.

Víkendová sledovanosť: V nedeľu viedla diskusia O 5 minút 12, v sobotu bodovali Záhady tela
Zdroj: RTVS

V nedeľu sa na obrazovkách RTVS v diskusnej relácii O 5 minút 12 stretli predseda parlamentu Boris Kollár (Sme rodina) a líder strany Hlas-SD Peter Pellegrini. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Počas víkendu sa vysokej sledovanosti na tešili aj zábavné relácie. S malým počtom divákov, naopak, bojujú Slovenský panteón a Bodka.

Pravidelná politická diskusia O 5 minút 12 prilákala v nedeľu 31. januára k televíznym obrazovkám viac divákov ako hlavný večerný program. Pri obrazovkách Jednotky bolo až 494-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a relácia dosiahla trhový podiel 30,1 percenta. O 5 minút 12 sa tak stalo najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Tohtoročný rekord si doposiaľ držala prvá diskusia s prezidentkou Zuzanou Čaputovou a odborníkmi, ktorú sledovalo 452-tisíc divákov. 

Na telo televízie Markíza s premiérom Igorom Matovičom a ministrom práce Milanom Krajniakom a jeho predchodcom Jánom Richterom si pozrelo 386-tisíc divákov.

Záhady tela úspešné aj v repríze 

V sobotu večer sa priazni divákov tešila repríza Záhad tela, ktorú si na Jednotke pozrelo až 401-tisíc divákov s trhovým podielom 16,8 percenta v cieľovej skupine 12+. Voči predchádzajúcej časti je to o 40-tisíc divákov viac. Film Bojová loď, ktorý v sobotu večer odvysielala televízia Markíza, si pozrelo 307-tisíc divákov, pripísal si však prvenstvo v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov, kde zaznamenal podiel na trhu 19,7 percenta.

Premiéru satirického seriálu Pumpa, ktorú Jednotka uvádza po Záhadách tela, sledovalo 317-tisíc divákov s trhovým podielom 14,2 percenta v cieľovej skupine 12+. Voči predchádzajúcej časti to predstavovalo o 10-tisíc divákov viac. Obe relácie boli danom čase najsledovanejšími programami. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer si pozrelo 272-tisíc divákov s trhovým podielom 14,5 % v cieľovej skupine 12+.

Koniec Bodky v prime time

S nízkym záujmom divákov sa stretáva komediálny seriál Bodka, ktorému patria sobotné večery na TV Joj. Po štyroch odvysielaných dielov už stratil viac ako polovicu divákov. Podľa portálu mediaboom si poslednú epizódu pozrelo 211-tisíc divákov, čo predstavuje medzitýždenný pokles o ďalších 66-tisíc divákov. Seriál štartoval na začiatku januára s 517-tisíc divákmi pri obrazovkách.

Televízia Joj od najbližšej soboty nahradí Bodku v hlavnom vysielacom čase filmami a Bodku presunie do neskoršieho vysielacieho času. Najbližšiu sobotu uvedie v prime time film Švagor na odstrel a Bodku uvedie až po skončení filmu o 22:50 hod.

V nedeľu si najviac divákov pozrelo film 15:17 Paríž, ktorý uviedla televízia Markíza. Sledovalo ho 386-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v obchodnej cieľovej skupine 12-54 skončil s podielom 21,7 percenta ako najsledovanejší nespravodajský program dňa. Televízia Joj uviedla film Snehuliak nakrútený podľa knihy Joa Nesbøa. Pozrelo si ho 354-tisíc divákov a Jojka mala v cieľovej skupine 12-54 podiel na trhu 18,9 percenta.

Naopak, nízku sledovanosť má dokumentárna séria Slovenský panteón o osobnostiach, ktoré formovali dejiny Slovenska. Jednotka ju uvádza ako hlavný program v nedeľu večer. Príbeh Jozefa Gabčíka si pozrelo 159-tisíc divákov pri podiele 6,5 percenta v cieľovej skupine 12+.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.