Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.02.2021, 13:00

Víkendová sledovanosť: Gagarin, Vlhová a politické diskusie prilákali k obrazovkám najviac divákov

Celkovo najsledovanejšími programami boli hlavné spravodajské relácie.

Víkendová sledovanosť: Gagarin, Vlhová a politické diskusie prilákali k obrazovkám najviac divákov
Zdroj: TV Joj / Gagarin: Prvý vo vesmíre

Lídrom víkendu Gagarin

V nedeľu bola lídrom televízia Joj. Zásluhu na tom mala premiéra ruskej životopisnej drámy Gagarin: Prvý vo vesmíre, ktorý si pripísal vysokú sledovanosť 11,3 percent a podiel na trhu 29,7 percenta v cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov, čo bolo najviac zo všetkých relácií dňa a aj celého týždňa. Pri obrazovkách bolo 517-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Repríza Wonder Woman na Markíze zaostala s podielom na trhu 13,5 percenta v 12-54.

Vysokú sledovanosť mali v nedeľu už štandardne aj poludňajšie politické diskusie. Tentokrát si prvenstvo pripísalo Na telo televízie Markíza. Sledovalo ho 557-tisíc divákov nad 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo trhový podiel 28,1 percenta a sledovanosť 8,3 percenta, čo je 4. najlepší rating od návratu na jeseň 2018. O 5 minút 12 na Jednotke sledovalo 517-tisíc divákov nad 12 rokov s trhovým podielom 20,5 percenta v cieľovej skupine 12-54.

Vysokej sledovanosti sa v nedeľu tešia aj podvečerné magazíny. Najsledovanejším je Nové bývanie televízie Joj, ktoré si pozrelo 436-tisíc divákov. Tajomstvo mojej kuchyne s novou moderátorskou dvojicou si pozrelo na Jednotke 253-tisíc divákov, Na chalupe TV Joj malo 240-tisíc divákov.

Zo spravodajských relácií si najlepšie počínalo Najlepšie počasie na TV Joj so sledovanosťou 11,3 percenta a podielom na trhu 25,9 percenta. Televízne noviny si pripísali rating 10,8 percenta a podiel na trhu 26,1 percenta. Najlepšie počasie si pozrelo 625-tisíc divákov a Televízne noviny 615-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto cieľovej skupine však viedli Noviny TV Joj s 638-tisíc divákmi.

V sobotu bodovala Vlhová

Zdroj: TASR/AP

​V sobotu sa tešila vysokej sledovanosti RTVS. Boj Petry Vlhovej o titul na Majstrovstvách sveta v zjazdovom lyžovaní si mimo spravodajských relácií pozrelo najviac divákov. Popoludní sledovalo na Dvojke druhé kolo slalomu žien v talianskej Cortine d'Ampezzo 452-tisíc divákov, prvé kolo dopoludnia sledovalo 352-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Dvojka bola v čase vysielania oboch športových prenosov najsledovanejším televíznym okruhom.

RTVS zabodovala aj s večerným programom. V širšom publiku divákov nad 12 rokov si prvenstvo spomedzi nespravodajských relácií pripísala Jednotka s premiérovými Záhadami tela, ktoré si pozrelo 378-tisíc divákov a Pumpou s 302-tisíc divákmi. Vysoký počet divákov mala aj podvečerná Smotánka na Markíze s 362-tisíc divákmi vo veku nad 12 rokov.

Na druhej strane, seriálová novinka Bodka zažila v sobotný podvečer ďalší pokles. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala podiel na trhu necelých 7 percent, čo znamenalo 110-tisíc divákov v 12+, čo voči predchádzajúcemu týždňu predstavuje stratu ďalších 15-tisíc divákov.

Komerčné televízie ponúkli večer divákom reprízy filmov. V mladšom publiku 12-54 si pripísal prvenstvo film Pasažieri, ktorý v uviedla Markíza. Dosiahol podiel na trhu pod 20 percentami. Fakjú, pán profesor 3 na Joj zaznamenal podiel na trhu 14,9 percenta v cieľovej skupine 12-54. 

Celkové prvenstvo v obidvoch hlavných cieľových skupinách si v sobotu pripísali Televízne noviny Markízy s ratingom 10,6 percenta a podielom na trhu 27,9 percenta. Pozrelo si ich 571-tisíc divákov. Viac ako pol milióna divákov mali aj Noviny TV Joj (542-tisíc) a Počasie Markízy (503-tisíc).

Piatok pod taktovkou Oteckov 

Zdroj: TV Markíza

​V piatok boli najsledovanejším nespravodajským programom dňa Oteckovia, ktorí v obidvoch hlavných cieľových skupinách opäť predbehli hlavné večerné programy. Pripísali si sledovanosť 8,7 percenta a podiel na trhu 26,2 percenta v cieľovej skupine 12-54, v širšej cieľovej skupine 12+ to znamenalo 452-tisíc divákov. Bez servítky si v 12-54 pripísalo na TV Joj podiel na trhu 16,4 percenta.

Večer zabodovala televízia Joj s premiérou filmu Lucy, ktorý si pripísal podiel na trhu 20,1 percenta v cieľovej skupine 12-54. Harry Potter a Dary smrti 1 zaznamenali na Markíze podiel na trhu 19 percent v tejto cieľovej skupine. 

Celkovo najsledovanejšími programami piatka boli hlavné spravodajské relácie Markízy. Televízne noviny dosiahli rating 10,3 percenta a podiel na trhu 27,1 percenta v 12-54, nasledovalo ich s mierne nižším výkonom Počasie. V celkovom počte divákov si prvenstvo pripísalo Počasie so 611-tisíc divákmi, Televízne noviny si pozrelo 605-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Obidve relácie zároveň ako jediné v piatok prekonali hranicu 600-tisíc divákov pri obrazovkách.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.