Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.03.2021, 13:00

Pán profesor sa vrátil s veľkým úspechom. Prepísal svoje jesenné rekordy

Vrátili sa aj Susedia, ktorých však Pán profesor nepotiahol k nadštandardným výkonom.

Pán profesor sa vrátil s veľkým úspechom. Prepísal svoje jesenné rekordy
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza vstupuje do jarnej sezóny s kompletne novou programovou štruktúrou. Cez týždeň prinesie v premiére štyri seriály či svadobnú šou, nedele budú patriť šou Tvoja tvár znie povedome.

V pondelok 1. marca odštartovala nová séria seriálu Pán profesor, ktorý bol na jeseň minulého roka najúspešnejším nespravodajským programom v skupine mladších divákov (12-54 ročných). Po Pánovi profesorovi dostali priestor nové časti sitkomu Susedia, ktorí tak prvýkrát nie sú hlavným večerným programom. 

Rodinný seriál Pán profesor sa v pondelok vrátil na obrazovky Markízy vo svojej druhej sérii. Úvodná epizóda prekonala v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov všetky doterajšie rekordy a stala sa celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová časť s názvom Brácho dosiahla v rámci doterajšej histórie seriálu rekordný rating 12,7 percenta a rovnako aj najvyšší trhový podiel 32,4 percenta. Konkurenčné Inkognito zaznamenalo na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13,5 percenta a film Rodina na prenájom na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,5 percenta.

V prvej sérii si Pán profesor pripísal najvyššiu sledovanosť pri finálovej časti na jeseň minulého roka, kedy dosiahol rating 12,4 percenta a podiel na trhu 31,4 percenta. Priemerná sledovanosť prvej série bola 8,9 percenta a podiel na trhu tesne pod 25 percentami.

Pán profesor pritiahol pri svojom včerajšom návrate k obrazovkám celkovo 523-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Na porovnanie, v prvej sérii mali viac ako pol milióna divákov len posledné dve epizódy. Priemerne si desať epizód prvej série pozrelo 392-tisíc divákov.

Zdroj: TV Markíza/ Susedia

​Spoločne s Pánom profesorom sa na obrazovky Markízy vrátili aj Susedia, ktorých však Pán profesor nepotiahol k nadštandardným výkonom. Premiérová epizóda s názvom Olé-namasté v cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 7,5 percenta a trhový podiel 23,5 percenta, pozrelo si ich 323 tisíc divákov. 

Spomedzi nespravodajských programov ich však prekonali podvečerní Oteckovia so sledovanosťou 7,8 percenta a trhovým podielom 25,9 percenta v 12-54, ktorých si pozrelo 392-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Konkurenčné Bez servítky na TV Joj dosiahlo trhový podiel 15 percent v 12-54.

V širšej cieľovej skupine 12+ sa stali najsledovanejším programom dňa Televízne noviny Markízy, ktoré si nenechalo ujsť 626-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 im patrila druhá priečka s ratingom 11,4 percenta a trhovým podielom 30,6 percenta. Ratingovú desiatku prekročilo ešte aj Počasie. Zaznamenalo sledovanosť 10,8 percenta a podiel na trhu 29,2 percenta v cieľovej skupine 12-54, pozrelo si ho 612-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.