Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.03.2021, 09:40

Mafra rozširuje printové portfólio. Spúšťa nový mesačník pre chalupárov

Šéfredaktorkou novinky Moja chalupa! je Katarína Jesenská, ktorá uvádza reláciu Na chalupe v televízii JOJ.

Mafra rozširuje printové portfólio. Spúšťa nový mesačník pre chalupárov
Zdroj: archív

Do portfólia mediálneho domu Mafra Slovakia pribudne nový titul. Vydavateľský dom spúšťa predaj mesačníka Moja Chalupa. Prvé číslo vyjde už 9. marca. Šéfredaktorkou časopisu je Katarína Jesenská, ktorá už niekoľko rokov uvádza reláciu Na chalupe v televízii JOJ.

Nový magazín Moja chalupa bude mať 100 strán a bude sa venovať tradičným chalupárskym témam. „Moja chalupa zaznamenáva chalupársky život - tentokrát  nie na obraze, ale na papieri. Nájdete v ňom návštevu u chalupárov, rady ohľadom rekonštrukcií, domáceho majstrovania, záhrady, dobrého jedla, znovuobjavených remesiel, sezónne témy a tradície a súčasne sprievodcu krásami našej krajiny - jej zákutí, turistických a cyklistických trás, hubárskych rajov, jazier a vodných nádrží a ešte oveľa viac… Je určená pre chalupárov aj pre “nechalupárov”. Skrátka pre všetkých, ktorí milujú prírodu a túžia po jednoduchšom živote mimo ruchu miest,“ povedala šéfredaktorka magazínu Katarína Jesenská.

„Som veľmi rada, že sa nám podarilo aj v tomto náročnom období pripraviť nový mesačník s kvalitným autentickým obsahom, aký na slovenskom trhu ešte nie je. Verím že poteší mnohých chalupárov, kutilov, záhradkárov, ale aj turistov a milovníkov nášho krásneho Slovenska,“ doplnila riaditeľka obsahu vydavateľstva Monika Huljaková.

V tomto roku chce Mafra Slovakia spustiť niekoľko nových projektov. Mesačník Moja Chalupa je prvým z nich. „Tešíme sa na spoluprácu s Katkou Jesenskou, ktorá je určite najznámejšou chalupárkou na Slovensku. Podarilo sa nám spolu vytvoriť krásny časopis, ktorý by nemal chýbať na žiadnej slovenskej chalupe,“ povedal o novom titule riaditeľ marketingu vydavateľstva Ivan Netík. Uvedenie nového magazínu na trh sprevádza outdoorová kampaň ako aj televízny spot, o ktoré sa postarala agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.  

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.