Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
09.03.2021, 14:25

Pán profesor si potvrdil postavenie pondelkového lídra. Aj druhá časť bola najsledovanejším programom dňa

Kombinácia Pána profesora a Susedov pritiahne v pondelkové večery k obrazovkám najviac divákov.

Pán profesor si potvrdil postavenie pondelkového lídra. Aj druhá časť bola najsledovanejším programom dňa
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza uviedla v pondelok 1. marca na obrazovky druhú sériu seriálu Pán profesor, ktorý bol na jeseň minulého roka najúspešnejším nespravodajským programom v skupine mladších divákov (12-54 ročných). Úvodná epizóda novej série prekonala všetky rekordy z predchádzajúcej a stala sa najsledovanejším programom dňa. Druhá epizóda v pondelok 8. marca zopakovala vysoký výkon prvej epizódy a opäť sa dostala na čelo rebríčka pondelkovej sledovanosti.

Nová časť s názvom Beh na dlhé trate potvrdila v pondelok 8. marca status obľúbeného diváckeho programu. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa, v širšej skupine divákov vo veku nad 12 rokov mali viac divákov len hlavné spravodajské relácie.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahla opäť vysokú sledovanosť 12,1 percenta a rovnako aj trhový podiel 30,1 percenta. V porovnaní s prvou epizódou jej sledovanosť poklesla len o 0,6 bodu. Podiel na trhu poklesol o 2,3 bodu, ale udržal sa nad 30 percentnou hranicou. Pán profesor obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 40,9 percenta.

Pána profesora si včera pozrelo 495-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. V tejto cieľovej skupine sa najsledovanejším programom dňa stalo Počasie na Markíze, ktoré si pozrelo 631-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 patrila Počasiu druhá priečka so sledovanosťou 11,8 percenta a trhovým podielom 31,3 percenta. 

Pán profesor potiahol aj nasledujúcich Susedov, ktorí si rovnako udržali výkon spred týždňa. Premiérová epizóda s názvom Klimatizácia si v cieľovej skupine 12-54 pripísala sledovanosť 7,1 percenta a trhový podiel 23,7 percenta. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.