Jeden z hlavných komunikačných nástrojov nášho premiéra je Facebook. Statusy si píše sám, sám odpovedá aj na komentáre, ktoré sa tam objavujú. Takýmto spôsobom dokáže priamo osloviť takmer 300-tisíc svojich sledovateľov. A na základe zdieľania niektorých príspevkoch z jeho konta aj viac.
Akú dáš, takú dostaneš
To, že komunikácia Igora Matoviča si vo všeobecnosti a obzvlášť na Facebooku vyžaduje profesionálneho poradcu, o tom sme písali niekoľkokrát. Jeho autentické statusy dávno presiahli úroveň toho, ako má vyzerať komunikácia štátnika. A to sme si mysleli, že už nás nič nemôže prekvapiť. Omyl. Včera sa na premiérovom Facebooku ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.