Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.03.2021, 07:52

Už je to dno, čo vidíme na Facebooku nášho premiéra?

Autentické statusy Igora Matoviča sú už dávno cez. Najnovšie komunikácia dosiahla úroveň virtuálnej bitky v piatej cenovej.

Už je to dno, čo vidíme na Facebooku nášho premiéra?
Zdroj: TASR - Jakub Kotian

Jeden z hlavných komunikačných nástrojov nášho premiéra je Facebook. Statusy si píše sám, sám odpovedá aj na komentáre, ktoré sa tam objavujú. Takýmto spôsobom dokáže priamo osloviť takmer 300-tisíc svojich sledovateľov. A na základe zdieľania niektorých príspevkoch z jeho konta aj viac.

Akú dáš, takú dostaneš
To, že komunikácia Igora Matoviča si vo všeobecnosti a obzvlášť na Facebooku vyžaduje profesionálneho poradcu, o tom sme písali niekoľkokrát. Jeho autentické statusy dávno presiahli úroveň toho, ako má vyzerať komunikácia štátnika. A to sme si mysleli, že už nás nič nemôže prekvapiť. Omyl. Včera sa na premiérovom Facebooku odohrala výmena názorov v štýle "Akú dáš, takú dostaneš".

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 78% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.