Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieDruhej sérii Svadby na prvý pohľad pribúdajú diváci. Kým prvú a druhú epizódu svadobnej šou sledovalo 438-tisíc divákov, tretia už mala 497-tisíc divákov a štvrtá epizóda už v piatok 26. marca prekročila pol miliónovú hranicu. Pozrelo si ju 509-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a najvyššiu sledovanosť si pripísala aj v obchodnej cieľovej skupine mladších, 12-54 ročných divákov.
Dosiahla rating 10,9 percenta a podiel na trhu 27,9 percenta, pričom pred štyrmi týždňami šou štartovala na 9 ratingoch pri trhovom podiele necelých 22 percent. Najvyššie zastúpenie pri obrazovkách mali mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 44,5 percenta.
Svadba na prvý pohľad tak v tejto cieľovej skupine predbehla aj šou Markízy Tvoja tvár znie povedome, ktorá si v nedeľu 28. marca pripísala najnižší výkon v tejto sezóne. Pozrelo si ju 511-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom týždeň predtým si pripísala rekordných 582-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 9,9 percenta, čo je o 1,4 bodu menej voči týždňu predtým.
Lídrom týždňa sa tak stal pondelkový Pán profesor so sledovanosťou 12,6 percenta v cieľovej skupine 12-54, ktorého si pozrelo 533-tisíc divákov. Spomedzi nespravodajských relácií mala viac divákov, 555-tisíc, len nedeľná diskusia O 5 minút 12.
Futbalová sobota
Tradičný silný sobotný program Jednotky RTVS – trojkombinácia Záhad tela, Pumpy a talk show Neskoro večer, musela ustúpiť športovému prenosu z kvalifikácie na Majstrovstvá sveta vo futbale 2022. Súboj slovenských futbalistov s Maltou sledovalo 393-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a tento športový prenos sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Počas uplynulého týždňa mal vysokú sledovanosť aj stredajší športový prenos z kvalifikácie na MS vo futbale 2022. Duel Slovenska s Cyprom sledovalo 388-tisíc divákov a v danom čase bola Jednotka aj trhovou jednotkou.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 37% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.