Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
01.04.2021, 13:10

Slovania dostali novú konkurenciu. Na Markízu sa vrátila šou 2 na 1

V podvečernom vysielaní sa na Oteckov doťahuje kuchárska šou Bez servítky.

Slovania dostali novú konkurenciu. Na Markízu sa vrátila šou 2 na 1
Zdroj: TV markíza, TV Joj / koláž Stratégie

Ťažiskový seriál televízie Joj Slovania dostal v stredu 31. marca novú konkurenciu. Televízia Markíza odštartovala ďalšiu sériu zábavnej šou 2 na 1, s ktorou už u divákov zabodovala s predchádzajúcimi dvoma sériami. Diváci boli na premiéru autorského programu moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla zvedaví a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obidvoch hlavných cieľových skupinách.

Prvá premiérová epizóda 2 na 1 s hosťom Matejom „Sajfom“ Cifrom si v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov pripísala sledovanosť 8,1 percenta a trhový podiel 23 percent. Pri obrazovkách Markízy bolo celkovo 386-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Prvá epizóda zatiaľ nedosiahla čísla predchádzajúcich sérií, keď šou k obrazovkám lákala v priemere okolo 480-tisíc divákov a dosahovala sledovanosť na úrovni 9,5 percenta v cieľovej skupine 12-54.

Štvrtú epizóda seriálu Slovania si pozrelo 368-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v cieľovej skupine 12-54 si pripísala trhový podiel 18 percent. Voči predchádzajúcemu týždňu, kedy Slovania čelili športovej konkurencii v podobe kvalifikačného futbalového zápasu MS 2022, si však mierne polepšili.

Jednotka RTVS uviedla francúzsky detektívny film Vraždy v údolí Tarentaise. Zaznamenal trhový podiel 7,7 percenta v cieľovej skupine 12-54, pozrelo si ho 272-tisíc divákov nad 12 rokov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 52% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.