Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
06.04.2021, 16:30

Pán profesor top programom Veľkej noci s absolútnym rekordom, zabodovali aj české komédie

Tohtoročnú Veľkú noc ovládla so svojím programom televízia Markíza.

Pán profesor top programom Veľkej noci s absolútnym rekordom, zabodovali aj české komédie
Zdroj: TV Maríza, TV Joj, koláž Stratégie

Televízia Markíza výrazne bodovala počas veľkonočných sviatkov. Od piatku do pondelka bola prvou voľbou divákov s filmovými premiérami Aquaman či českou romantickou komédiou Chlap na striedačku, s nedeľnou šou Tvoja tvár znie povedome aj s pondelkovým Pánom profesorom, ktorý si pripísal absolútny rekord. Divákov zaujala aj premiéra českej komédie 3Bobule na Joj, RTVS lákala divákov k obrazovkám najmä piatkovým Čo ja viem a duchovným programom.

Na Veľkonočný pondelok, 5. apríla, opäť prekonával rekordy seriál Pán profesor. Premiérová časť s názvom Odvaha dosiahla v rámci doterajšej histórie seriálu absolútne rekordnú sledovanosť 13,2 percenta pri trhovom podiele 28,9 percenta v obchodnej cieľovej skupine mladších divákov od 12 do 54 rokov. Seriál pritiahol k obrazovkám taktiež rekordných 556-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Konkurenčné Veľkonočné Inkognito zaostalo, zaznamenalo na TV Joj v cieľovej skupine podiel na trhu 13,5 percenta, pozrelo si ho 455-tisíc divákov nad 12 rokov.

Zdroj: TV Markíza / Pán profesor

​Na Veľkonočnú nedeľu nechýbala na obrazovkách Markízy zábavná šou Tvoja tvár znie povedome, ktorá sa tradične stala víťazom večera a zároveň najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Piata premiérová epizóda 6. série dosiahla v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 10,2 percenta a trhový podiel 25,3 percenta. Kolo korunované víťazstvom Zuzany Belohorcovej za stvárnenie Britney Spears, si nenechalo ujsť celkovo 508-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zdroj: TV Markíza / Tvoja tvár znie povedome

​Televízia Joj si pripísala v nedeľu úspech s premiérou filmu 3Bobule. Zaznamenala vysokú sledovanosť 9,8 percenta a trhový podiel 23,7 percenta. Česko-slovenskú komédiu si pozrelo celkovo 448-tisíc divákov nad 12 rokov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 63% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.