Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.04.2021, 10:55

Clubhouse testuje novú funkciu. Tvorcom umožňuje získavať peniaze od fanúšikov

Payments je prvou z mnohých funkcií, ktoré umožnia tvorcom monetizovať svoj obsah.

Clubhouse testuje novú funkciu. Tvorcom umožňuje získavať peniaze od fanúšikov
Zdroj: Film Daily

Hlasová sociálna sieť Clubhouse oznámila spustenie služby Payments, ktorá umožní tvorcom obsahu získavať peniaze od svojich fanúšikov. Pro tvorcov bude služba spustená vo vlnách, momentálne je dostupná len testovacej skupine.

Nová funkcia platieb bude preposielať celý finančný príspevok tvorcovi a osobe, ktorá mu pošle peniaze, bude účtovaný len malý poplatok za spracovanie transakcie. Sociálne sieť informuje, že Clubhouse si z príspevkou nebude brať žiadnu províziu.

„Dúfame, že získame spätnú väzbu pre čo najlepšie vyladenie služby, aby sme ju mohli čo najskôr sprístupniť všetkým,“ uviedla spoločnosť vo vyhlásení. Zároveň informuje, že Payments je prvou z mnohých funkcií, ktoré umožnia tvorcom dostávať platby priamo v Clubhouse. V budúcnosti chce monetizáciu obsahu rozšíriť o ďalšie možnosti.

Zdroj: Clubhouse

​Clubhouse je nová americká sociálne sieť, ktorej popularita začala rásť od začiatku tohto roka aj v našom regióne. Celý princíp jej fungovania by sa dal zhrnúť ako „interaktívny podcast“. Jednotlivých spíkrov môžete iba pasívne počúvať ako pri podcastoch alebo sa aj aktívne zapájať do diskusie, ktorú si spíker moderuje sám a tiež sám určuje, kto sa môže do nej zapojiť. Diskusie sú dostupné len online, ďalej sa nezaznamenávajú a po ukončení sa vymažú.

Sociálna sieť je aktuálne dostupná len pre pre majiteľov iPhonov a stať sa jej súčasťou je možné len na pozvánky. Každý používateľ má spočiatku k dispozícii len dve pozvánky a ďalšie môže získať až na základe svojej aktivity.

Clubhousu už začínajú konkurovať ostatné platformy. Na podobnej aplikácii už pracuje Facebook alebo Twitter. Ten už od polovice januára testuje beta verziu novinky Spaces – živých chatovacích miestnostiach založených iba na zvuku. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.