Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.04.2021, 16:05

Televízia Joj reaguje na žiadosti divákov. Slovanov bude vysielať po novom

Programová zmena bude platiť od stredy 14. apríla.

Televízia Joj reaguje na žiadosti divákov. Slovanov bude vysielať po novom
Zdroj: TV JOJ / Slovania

Televízia Joj bude od budúceho týždňa, od stredy 14. apríla, uvádzať výpravný fantasy seriál Slovania v dvoch častiach za sebou. Reaguje tak na požiadavky divákov, ktorí najmä na sociálnych sieťach požadovali kvôli krátkosti epizód ich zdvojenie. Dvanásťdielny seriál sa tak uzavrie už v polovici mája namiesto plánovaného finále na konci mája. 

Aktualizácia: Od stredy 21. apríla už bude Jojka vysielať opäť len jednu časť Slovanov. V druhom programovom okne ich doplní filmom.

Včera, v stredu 7. apríla, odvysielala televízia Joj piatu epizódu Slovanov. Pri obrazovkách bolo 341-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si seriál pripísali podiel na trhu 17,3 percenta.

Televízia Markíza konkurovala historickému seriálu svojou šou 2 na 1, do ktorej si tentokrát Adela Vinczeová a Dano Dangl pozvali herečku Zdenu Studenkovú. Zábavnú šou sledovalo 390-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a večerné prvenstvo si pripísala aj v cieľovej skupine 12-54 s podielom na trhu 21,5 percenta.

Jednotka RTVS uviedla kriminálku Vraždy v Tours, ktorú si pozrelo 259-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosiahla podiel na trhu 7 percent v cieľovej skupine 12-54.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa boli Oteckovia so 425-tisíc divákmi pri obrazovkách, ktorí dosiahli trhový podiel 28,3 percenta v cieľovej skupine 12-54.

Výpravný fantasy seriál Slovania uviedla televízia Joj na obrazovky 10. marca. Diváci boli na novinku zvedaví, v širšom publiku si ju pozrelo najviac divákov spomedzi všetkých jarných noviniek. Pri obrazovkách bolo až 639-tisíc divákov, čo bolo viac, ako mali v ten deň hlavné spravodajské relácie všetkých televízií. Nad pol miliónovou hranicou sa seriál udržal aj pri druhej časti. Pri ďalších častiach už seriálu konkurovali futbalová kvalifikácia na MS 2022 či nová séria šou 2 na 1 a jeho sledovanosť klesla. Štyri marcové časti si pripísali v priemere 472-tisíc divákov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.