Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.04.2021, 16:25

Cez víkend prilákali divákov k obrazovkám najmä zábava a politické diskusie

Výrazne zabodovali najmä Tvoja tvár znie povedome, Záhady tela, Svadba na prvý pohľad aj Čo ja viem.

Cez víkend prilákali divákov k obrazovkám najmä zábava a politické diskusie
Zdroj: TV Markíza / Tvoja tvár znie povedome

Počas uplynulého víkendu sa vysokej sledovanosti tešili najmä zábavné relácie na Markíze a Jednotke RTVS. Divákov k obrazovkám lákali najmä Tvoja tvár znie povedome či Záhady tela, ale aj svadobná šou Svadba na prvý pohľad alebo súťažná šou Čo ja viem. Vysokú sledovanosť si držia aj nedeľné politické diskusie.

Mimoriadne úspešný záver týždňa má za sebou televízia Markíza. Nedeľná zábavná šou Tvoja tvár znie povedome si vo svojej šiestej sérii potvrdzuje pozíciu najsledovanejšieho ročníka za posledné roky. V nedeľu 11. apríla sa stala jednoznačným víťazom večera a tiež najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahla šiesta premiérová epizóda sledovanosť 10,5 percenta a trhový podiel takmer 29 percent. V aktuálnej sérii klesla Tvoja tvár pod ratingovú desiatku len s jednou epizódou, a to veľmi tesne na 9,9 percenta.

V porovnaní s predchádzajúcim týždňom si včerajšia epizóda ratingovo polepšila o 0,3 percentuálneho bodu a jej trhový podiel vzrástol o 3,6 percentuálneho bodu. Tvoja tvár znie povedome si obzvlášť získala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 34 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 48,5 percenta. K obrazovkám Markízy zasadlo celkovo 526-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo predstavuje medzitýždenný nárast sledovanosti o 18-tisíc divákov.

Premiéru film Nočný lovec, ktorý uviedla televízia Joj, sledovalo 330-tisíc divákov a dve časti seriálu Made in Italy na Jednotke 160- a 165-tisíc divákov.

V nedeľu dosahujú vysokú sledovanosť politické diskusie. Duel predsedu parlamentu Borisa Kollára s lídrom Hlasu-SD Petrom Pellegrinim si v relácii O 5 minút 12 nenechalo ujsť 508-tisíc divákov. Diskusiu Na telo s premiérom Edudardom Hegerom sledovalo 439-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 si pripísalo Na telo podiel na trhu 25 percent a O 5 minút 12 dosiahlo 23,2 percenta. V politike na TA3 zaznamenalo podiel na trhu pod 7 percentami, diskusiu s ministrom obrany Jaroslavom Naďom a ďalšími hosťami pozrelo si ho 148-tisíc divákov.

V sobotu u divákov už tradične bodovala RTVS so Záhadami tela, ktoré si pozrelo 402-tisíc divákov opäť sa tak vrátili nad štyristo tisícovú hranicu, keď mali o takmer 70-tisíc divákov viac ako týždeň predtým. Záhady tela si pripísali v univerzálnom publiku pozíciu najsledovanejšieho programu dňa.

V cieľovej skupine 12-54 patrilo prvenstvo filmovej premiére MEG: Hrozba z hlbín, ktorú uviedla televízia Markíza. Pozrelo si ju 399-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, dosiahla sledovanosť 8,8 percenta a trhový podiel 24,4 percenta v cieľovej skupine 12-54. Záhady tela mali v tejto cieľovej skupine podiel na trhu 13,7 percenta a premiéra českej komédia Vlastníci zaznamenala na TV Joj podiel na trhu 12,1 percenta.

Na jednotke si sledovanosť držia aj neskoršie večerné programy. Pumpu si pozrelo 338-tisíc divákov, čo je o 50-tisíc viac ako predchádzajúci týždeň, a nasledujúcu talkshow Neskoro večer 292-tisíc divákov.

Zdroj: TV Markíza / Svadba na prvý pohľad

​Piatkový večer patril úspešnej svadobnej romantickej šou Svadba na prvý pohľad, ktorá sa v cieľovej skupine 12-54 stala celkovo najsledovanejším programom dňa a v tejto cieľovej skupine prekonala aj hlavné spravodajské relácie. Pripísala si sledovanosť rovných 10 percent a trhový podiel 25,2 percenta. Ďalšie pokračovanie sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Reprízu relácie si v sobotu doobeda pozrelo ďalších 112-tisíc divákov.

Jednotka v piatok večer uspela so súťažnou šou Čo ja viem, ktorú si pozrelo 422-tisíc divákov a ďalších 32-tisíc si otestovalo svoje vedomosti prostredníctvom mobilnej aplikácie. Televízia Joj uviedla premiéru filmu Podfukárky, ktorú si pozrelo 315-tisác divákov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali Podfukárky podiel na trhu takmer 18 percent a Čo ja viem 16 percent.

Dvojka prilákala divákov počas víkendu divákov prenosmi zo zápasov hokejovej extraligy. V piatok sledovalo duel HK Dukla Ingema Michalovce a HK Dukla Trenčín 111-tisíc divákov a nedeľnú odvetu si nenechalo ujsť až 181-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.