Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.04.2021, 11:40

Pán profesor, Červené pásky, Svadba na prvý pohľad a Tvoja tvár končia. Čo ich nahradí?

Štyri jarné novinky televízie Markíza dospejú začiatkom mája do finále.

Pán profesor, Červené pásky, Svadba na prvý pohľad a Tvoja tvár končia. Čo ich nahradí?
Zdroj: TV Markíza

Štyri jarné novinky televízie Markíza pomaly spejú do finále. Ako prvá sa uzavrie už tento piatok Svadba na prvý pohľad, budúci týždeň sa uzavrú dva seriály – v pondelok Pán profesor a v utorok Červené pásky. V nedeľu 9. mája čaká divákov finále šou Tvoja tvár znie povedome. Čo ich na obrazovkách nahradí?

Svadba na prvý pohľad sa uzavrie v piatok 30. apríla. Finálovú epizódu sociálneho experimentu doplní 20-minútová časť s názvom Svadba na prvý pohľad – Stále spolu. Šou však na obrazovkách definitívne neskončí a Markíza bude ďalšie týždne prinášať premiérové časti českej verzie šou, podobne, ako to bolo na jar pri reality šou Utajený šéf. Svadba na prvý pohľad vo svojej druhej sérii zvýšila svoju sledovanosť na 9,9 percenta v cieľovej skupine 12-54 a k obrazovkám lákala v priemere 472-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zdroj: TV Markíza / Svadba na prvý pohľad

​V pondelok 3. mája sa uzavrie svojou desiatou epizódou Pán profesor, ktorý sa stal vo svojej druhej sérii najúspešnejším seriálom jarnej televíznej sezóny. S každou epizódou dosahoval mimoriadne vysoké výkony, jeho priemerná sledovanosť sa dostala na 12,5 percenta a televízii prinášal takmer 32 percentné trhové podiely v cieľovej skupine 12-54, pričom v priemere pritiahol k obrazovkám až 517-tisíc divákov. Posledná odvysielaná deviata epizóda si pripísala rekordnú sledovanosť 13,5 percenta v cieľovke 12-54 a takmer 550-tisíc divákov v širšom publiku. Markíza potvrdila pokračovanie seriálu v tretej sérii, na obrazovky by sa mohol dostať už na jeseň.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 61% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.