Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
30.04.2021, 14:20

Top programy týždňa sú z pôvodnej produkcie Markízy. Viaceré prepísali svoje rekordy

Najviac divákov k televíznym obrazovkám prilákali Pán profesor, 2 na 1, Horná Dolná a Červené pásky.

Top programy týždňa sú z pôvodnej produkcie Markízy. Viaceré prepísali svoje rekordy
Zdroj: TV Markíza

Väčšinu televíznych divákov prilákala tento týždeň k obrazovkám televízia Markíza, ktorá so svojou pôvodnou tvorbou zaznamenala aj viaceré sezónne maximá. Po pondelkovom Pánovi profesorovi, ktorý prepísal všetky svoje doterajšie rekordy sledovanosti, boli večernými lídrami aj utorkové Červené pásky, stredajšie 2 na 1 či štvrtková Horná Dolná.

Ako sme už písali, Pán profesor v pondelok 26. apríla prepísal všetky svoje rekordy sledovanosti a v cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sa stal v rámci pôvodnej tvorby slovenských staníc divácky najúspešnejším programom jarnej televíznej sezóny. Seriál dospeje v pondelok 3. mája do finále, televízia Markíza však bude vo svojom úspešnom projekte pokračovať aj v ďalšej, už tretej sérii.

Pôvodná tvorba Markízy zabodovala aj v utorok 27. apríla, kedy sa víťazom večera stali Červené pásky. Predposledná premiérová epizóda zaznamenala svoj druhý najvyšší tohtoročný rating 7,9 percenta a rovnako aj trhový podiel 21,9 percenta. Seriál sa, rovnako ako Pán profesor, uzavrie desiatou finálovou epizódou budúci týždeň.

​V stredu si opäť potvrdila svoju pozíciu zábavná šou 2 na 1. Premiérová epizóda s hercom Filipom Tůmom zo seriálu Oteckovia sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Pri obrazovkách Markízy bolo 401-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najvyšší počet v rámci aktuálnej sezóny šou. Rekordom je 420-tisíc divákov pri epizóde s bývalým hokejistom Borisom Valábikom.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 40% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.