Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
28.05.2021, 11:35

RTVS bol s hokejom lídrom dňa. Druhú tretinu zápasu Slovenska so Švajčiarskom sledovalo 800 tisíc divákov

Podvečerné vysielanie pritiahlo k obrazovkám viac divákov ako hlavný večerný program.

RTVS bol s hokejom lídrom dňa. Druhú tretinu zápasu Slovenska so Švajčiarskom sledovalo 800 tisíc divákov
Zdroj: TASR/Jaroslav Novák

Jednotka RTVS priniesla vo štvrtok 27. mája štvrtý duel slovenských reprezentantov na Majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji, ktorý vysielala poobede na Jednotke. Naši hokejisti si po troch víťazstvách pripísali prvú prehru, keď podľahli Švajčiarsku 1:8.

Hokejový zápas aj so štúdiami boli lídrom dňa v obidvoch hlavných cieľových skupinách divákov. Pri obrazovkách Jednotky bolo 718-tisíc divákov a na webe rtvs.sk si zápas pozrelo ďalších 155-tisíc divákov. Najviac divákov, až 801-tisíc, mala druhá tretina, prvú tretinu sledovalo 643-tisíc divákov a tretiu tretinu 702-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Vysokú sledovanosť si pripísali aj štúdiá, ktoré si pozrelo po prvej a druhej tretine 649-tisíc a 651-tisíc divákov a pri poslednej tretine zostalo pri obrazovkách 448-tisíc divákov.

Jednotka bola lídrom dňa aj v obchodnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov. Najvyššiu sledovanosť na úrovni 15,9 percenta a trhovom podiele 67,4 percenta si pripísala druhá tretina zápasu.

Státisíce divákov prilákal k televíznym obrazovkám aj pondelkový zápas s Ruskom, ktorý sledovalo 896-tisíc divákov. Najviac divákov mala posledná tretina zápasu, ktorú si nenechalo viac ako milión divákov (1.096.000). V komerčnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla tretia tretina podiel na trhu až 69,3 percenta.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 51% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.