Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
14.06.2021, 22:10

RTVS odvysielala prvé zápasy EURO 2020. Lídrom víkendu však bola televízia Joj

Počas týždňa sa malo najviac divákov Inkognito, Chart Show a Susedia.

RTVS odvysielala prvé zápasy EURO 2020. Lídrom víkendu však bola televízia Joj
Zdroj: Reuters

Prvé zápasy na EURO 2020

V piatok, 11. júna večer, odštartoval futbalový šampionát EURO 2020 zápasom Turecka a Talianska. Na Jednotke sledovalo tento duel 308-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine. Zápas bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa, program komerčných televízií – Svadbu na prvý pohľad na Markíze a film Mechanik zabijak 2 na Joj – si pozrelo zhodne po 249-tisíc divákov.

V sobotu lákala Dvojka divákov zápasmi Dánska s Fínskom a Walesu so Švajčiarskom. Pozrelo si ich 166-tisíc a 130-tisíc divákov. Večer sledovalo na Jednotke zápas Belgicka s Ruskom 210-tisíc divákov. Viac divákov mali tentokrát reprízy filmov v komerčných televíziách. Predtým ako som ťa spoznala si na TV Joj pozrelo 243-tisíc divákov a Dovolenku za trest na Markíze 212-tisíc divákov.

V nedeľný večerný prilákal duel Holandska a Ukrajiny 278-tisíc divákov k obrazovkám Jednotky. Na Dvojke si futbaloví fanúšikovia nenechali ujsť zápasy Anglicka s Chorvátskom (284-tisíc divákov) a Rakúska so Severným Macedónskom (182-tisíc divákov). Dvojka lákala športových fanúšikov aj na cyklistiku. Preteky Okolo Švajčiarska sledovalo 111-tisíc divákov. Z nespravodajských relácií bola však lídrom nedele premiéra filmu Serenity: Ticho pred búrkou, ktorú odvysielala večer televízia Joj. Pozrelo si ju 315-tisíc divákov. Premiéru snímky Materinský cit si na Markíze pozrelo 240-tisíc divákov.

Úvodné zápasy šampionátu zatiaľ nedosahujú priemernú sledovanosť posledných futbalových šampionátov, záujem divákov však bude rásť. Na porovnanie, priemerná sledovanosť zápasov ME 2016 vo Francúzsku bola 348-tisíc divákov a na MS 2018 v Rusku 349-tisíc divákov.

Zmeny na poslednú chvíľu

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 59% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.