Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
14.07.2021, 17:45

Analýza sledovanosti televízií: Športový jún bez prekvapení

Z analýzy sa dozviete:

  • aká bola júnová sledovanosť komerčných televízií Markíza a JOJ, ako aj verejnoprávnej RTVS,
  • ako ovplyvnili hokejové majstrovstvá a futbalové EURO sledovanosť v júni,
  • aký bol celodenný podiel televíznych skupín v júni 2021,
  • aký bol podiel televíznych skupín v prime time v júni 2021,
  • najsledovanejšie športové prenosy,
  • TOP 10 programov mimo spravodajstva a športu.
Hokejisti Slovenska
Zdroj: TASR/J. Novák

Najsledovanejšou televíznou skupinou na slovenskom trhu bola aj v júni skupina Markíza, a to v oboch hlavných cieľových skupinách.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 98% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.