Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
26.07.2021, 15:30

Tržby a zisk slovenských mediálnych domov. Pozrite sa, ako sa im minulý rok darilo

Trh klesal, no niektoré mediálne domy svoje tržby aj zisk dokázali zvýšiť.

Tržby a zisk slovenských mediálnych domov. Pozrite sa, ako sa im minulý rok darilo
Zdroj: pexels.com

Ani mediálny trh sa minulý rok nevyhol vplyvu pandémie. Podľa portálu MediaGuru, ktorý čerpal z dát na Finstate, klesli tržby najvýznamnejších mediálnych spoločností na Slovensku v porovnaní s rokom 2019 celkovo o 4,6 percenta.

Napriek náročnému roku nejde percentuálne o vysoký prepad, aj keď konečné výsledky sú pre každý mediálny dom rozdielne. De facto príjmy, až na pár výnimiek, poklesli všetkým.

Televízie sú na čele

Na čele rebríčka tržieb zostala spoločnosť Markíza-Slovakia s 96,4 miliónmi eur.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.