Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.12.2004, 00:00

V pondelok vyjde prvé číslo časopisu Týždeň

Prvé číslo mienkotvorného týždenníka s názvom Týždeň, vydavateľstva W Press, a.s., ktorý by mal byť určený širokému publiku, sa na pultoch novinových stánkov objaví v pondelok 6. decembra.

Cieľovou skupinou by mali byť slobodne premýšľajúci ľudia, hľadajúci súvislosti diania okolo nás, s potrebou a možnosťou vytvoriť si vlastný názor.

Pozicioning nového časopisu charakterizovali tvorcovia takto: reflektuje môj svet, umožňuje mi vidieť súvislosti, ktoré inde nenájdem.

V obsahu bude možné nájsť Tému týždňa, Profilový rozhovor, Slovensko & Svet, Šport, Kritickú prílohu a rubriky Kultúra a civilizácia, či Milan Lasica.

Plnofarebný magazín formátu A4, rozsahu 68 strán a v náklade 30.000 kusov bude vychádzať vždy v pondelok, za cenu 29,- Sk. Distribúciu zabezpečuje Mediaprint – kapa. Cena celostránkovej inzercie bude 80.000,- Sk

Riaditeľom vydavateľstva W Press sa stal Peter Petruňa známy z pôsobenia v reklamnej brandži, šéfredaktorom týždenníka je Štefan Hríb.

Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.