Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.02.2006, 00:00

Slovak Telecom mení meno

Slovak Telecom dnes oznámil zmenu obchodného mena a obchodnej značky. Produkty spoločnosti sa budú predávať pod značkou T-com.

Meno spoločnosti sa zmení na Slovak Telekom. Písmeno T má vyjadrovať prepojenie s mobilným operátorom. Spoločnosť menila svoje obchodné meno pred približne dvomi rokmi. Slovenské telekomunikácie sa vtedy menili na Slovak Telecom. Prezident spoločnosti Miroslav Majoroš uviedol, že zatiaľ čo predchádzajúci rebranding mal slúžiť k oddeleniu sa od niečoho starého, nové meno má symbolizovať nadväznosť na niečo nové. Písmeno T je obchodnou značkou skupiny Deutsche Telekom, ktorá ho používa v 30 krajinách sveta. K premenovaniu obchodných miest a ponuke produktov pod novým menom má dôjsť 8. marca 2006.

Zástupcovia spoločnosti zdôraznili, že nové meno prinesie zákazníkom i konkrétne benefity. Malo by prísť k rozšíreniu ponuky služieb. Na siedmych vybraných obchodných miestach budú skúšobne predávané i produkty T-mobile.

Zdroj: Peter Apolen, Stratégie

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.