Rádiová sekcia Asociácie nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska /ANRTS/ organizuje už druhý seminár na podporu rádio-reklamy. Tohtoročný seminár s názvom „Advanced Level Radio“ /Rádio pre pokročilých/ bude venovaný mediálnym agentúram /mediálnym plánovačom/, klientom a zadávateľom a v neposlednom rade manažmentu a obchodníkom z rádií.
ANRTS sa rozhodla touto formou zviditeľniť rádio ako reklamné médium, ako kanál vhodný na zadávanie reklamy a vyzdvihnúť jej výhody. Cieľom seminára je zvýšiť záujem o rádio, pomôcť pochopiť, že rádio je to silné médium a ako z neho dostať to najlepšie.
V minulom roku zorganizovala seminár s názvom „Radio for Art directors“ /Rad4Ads/, ktorý sa venoval kreatíve. Prednášajúci Tony Herz účastníkov učil kreatíve, inšpiroval a „dával návody“ na zvrátenie zníženia záujmu o rozhlasovú reklamu, vyzdvihol jej výhody a nachádzal nápady pre rádio Použil interaktívnu hru, ktorú hral každý; väčšina zúčastnených nachádzala možnosti rádia, o ktorých si mysleli, že nie sú možné, použitím hudby a zvukových efektov.
Tohtoročný seminár s názvom „Advanced Level Radio“ /Rádio pre pokročilých/ bude venovaný mediálnym agentúram /mediálnym plánovačom/, klientom a zadávateľom a v neposlednom rade manažmentu a obchodníkom z rádií.
Odznejú fakty, argumenty a možné aktivity posilnenia rozhlasovej reklamy ako segmentu, ktorý je jeden z najúčinnejších s najlepšou efektivitou a najmenšou príposluchovosťou.
S E M I N Á R s názvom „ADVANCED LEVEL RADIO“ /Rádio pre pokročilých/
Dátum konania: 8. - 9. november 2007
Miesto konania: City Hotel Bratislava
Organizátor: ANRTS
Termín: 1.deň – 8. november 2007 - mediálne agentúry, zadávatelia
2.deň – 9. november 2007 - manažment rádia /media representative/
10.00 |
Privítanie |
10.15 |
Andrew Ingram – Maximalizovanie efektívnosti rádia. |
11.15 |
Prestávka |
11.45 |
Andrew Ingram – Efektívna Kreativita. |
12.45 |
Záverečné slovo/pripomienky /diskusia. |
- seminár v anglickom jazyku - simultánny preklad bude zabezpečený.
- bližšie informácie o seminári a prednášajúcom /životopis v Aj a Sj/ sú uverejnené na www.anrts.sk
- kliknite si na prihlášku
Prednášajúci: ANDREW INGRAM
- tréningový expert v oblasti mediálneho marketingu
Rozbehol konzultačný projekt alebo tzv. jednorazové semináre v Štokholme, Helsinkách, Kodani, Bukurešti, Ríme, Norimbergu, Kolíne, Osle, Taline a Záhrebe. Pracoval na projektoch pre spoločnosti Ofcom and AGB Nielsen vo Veľkej Británii, a Gulf News broadcasting v Dubaji.
V roku 1992 dostal ponuku od Douglasa McArthura, ktorý zakladal Úrad rádio reklamy /The Radio Advertising Bureau - RAB/ a potreboval “citlivého” mysliteľa so znalosťami z oblasti médií, kvantitatívneho a kvalitatívneho prieskumu a mediálneho plánovania reklamy.
Začínal ako strategický plánovač a v roku 1997 sa stal riaditeľom plánovania. Táto organizácia bola vo svojej oblasti jedinečnou, a takou bola aj jeho úloha v nej. Mal prezývku “Kapitán Obsah – Captain Content”, pretože spojil argumenty a koncepcie, ktoré v ich marketingu používali na propagáciu rádia. V RABe strávil 14 fascinujúcich rokov a vyjadril sa, že to bola jeho najlepšia práca akú kedy mal.
Z RABu odišiel v decembri 2005 (aj keď pre nich stále pracuje), a odvtedy pracuje aj na rôznych projektoch - 50% z nich sa týka rádia.
The Radio Advertising Bureau (RAB - Úrad rádio reklamy)
bol založený v roku 1992 na zvýšenie podielu rádia z výnosov reklamy. Bol to veľkolepý úspech a spolu s ďalšími iniciatívnymi rádiami, mal za následok, že podiel rádia vzrástol z 2 % na 7 %.
RAB organizuje tréningové kurzy pre zadávateľov reklamy a ich agentúry.
- poskytuje návrhy, iné pohľady a komunikačné benefity komerčných rádií
- vyzdvihuje efektivitu rádio-reklamu a komunikačnú silu rádia
- ponúka argumenty a odporúčania ako posilniť rádio-reklamu
- upozorňuje na odlišnosti rádio-reklamy a reklamy v TV a v čom je lepšia rádio-kreativita
Zdroj: Inzercia