Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.01.2016, 10:44

Tatra banka má nového riaditeľa odboru komunikácie a stratégie značiek

Od februára sa ním stane Peter Mažerík. Vo funkcii nahradí Miladu Halovú, ktorá odchádza na materskú dovolenku.

Tatra banka má nového riaditeľa odboru komunikácie a stratégie značiek

Peter Mažerik na novej pozícii zastreší stratégiu značiek Tatra banka a Raiffeisen banka, brand management, media, online a web stratégiu, public relations, eventy, internú komunikáciu a sponzoring.

Peter Mažerik začínal v Tatra banke v roku 2006 ako marketingový analytik so zodpovednosťou za prieskumy trhu. Od roku 2009 participoval na tvorbe a formovaní stratégie banky a riadil portfólio inovácií Tatra banky. Od roku 2015 bol zodpovedný za vedenie tímu Research & Development. Vyštudoval Podnikovohospodársku fakultu Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Neskôr pokračoval v štúdiu na Vlerick Business School v Belgicku – odbor marketing management.

„K značkám Tatra banka a Raiffeisen banka mám veľmi blízko. S Miladkou Halovou a jej ľuďmi veľmi úzko spolupracujem už desať rokov. Chcem sa poďakovať za prejavenú dôveru a musím zdôrazniť, že je pre mňa cťou prevziať zodpovednosť za naše dve značky. Každá je v inom štádiu vývoja, majú rozdielny targeting, pozicioning aj ciele. Jedno však majú spoločné – šikovných a kompetentných ľudí, ktorí stoja za nimi. Práve v tom vnímam unikátnosť pozície, ktorú preberám. Mojim hlavným cieľom bude pokračovať v rozbehnutom vlaku a spolu s celým tímom napredovať v napĺňaní stratégie banky,“ povedal Peter Mažerik.

 

Milada Halová bude naďalej zodpovedná za programovú a komunikačnú stratégiu Nadácie Tatra banky a ideové smerovanie Ceny Nadácie Tatra banky za umenie.

„Som šťastná, že Peťo Mažerik prijal výzvu viesť tieto dve odlišné a unikátne značky. Obaja sme mali tú vzácnu príležitosť pracovať v tíme s našimi členmi predstavenstva na tvorbe a formovaní stratégie banky, preto téma multibrandu mu je veľmi blízka. Má dlhoročné skúsenosti s prácou na oboch značkách, dôverne pozná ich esenciu a odlišnosti a jeho analytický background má veľký potenciál posunúť ich novým smerom. Bude mať pri sebe výnimočný tím ľudí a ja budem z diaľky s hrdosťou sledovať, ako sa im darí,“ hovorí Milada Halová. 

Zdroj: rm

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.