Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.08.2015, 09:00

Šéf novej mediálky Penty: Naša konkurenčná výhoda bude v servise pre klientov

Michal Teplica v krátkom rozhovore pre Stratégie.sk, už z pozície CEO, Media and Digital Services.

Šéf novej mediálky Penty: Naša konkurenčná výhoda bude v servise pre klientov

Michal Teplica v krátkom rozhovore pre Stratégie, už v pozícii CEO, Media and Digital Services.

Začiatkom júla Penta potvrdila založenie vlastnej mediálnej agentúry Media and Digital Services. Šéfom novej mediálky sa stal Michal Teplica, ktorý sem prišiel z agentúry digita.sk. Stratégie.sk mu položili zopár otázok.

 

Viete nám povedať dôvody vzniku tejto agentúry?

Pod skupinu Penta patrí aktuálne dostatok spoločností s  marketingovými výdavkami, ktoré presahujú minimálny-kritický objem pre rozhodnutie, plnohodnotne a samostatne zabezpečovať profesionálny servis mediálnou agentúrou.

 

V čom by mala byť konkurenčná výhoda agentúry Media and Digital Services?

V servise. Jeho vnímanie je dnes, priznajme si to otvorene, na trhu mediálnych agentúr výrazne zdevalvované. S tým súvisí aj  bližší vzťah s klientom a zainteresovanosť na jeho výsledkoch.

 

Prečo si myslíte, že je tu ešte priestor na trhu?

Priestor je vždy a nie je  to vždy len o celkovom počte mediálok a ani o ich veľkosti.

 

V akej fáze sa momentálne nachádza celá príprava novej agentúry?

V úvodnej, ale zároveň strategickej, kedže kompletizujeme tím.

 

Čo je vašou prioritou?

Vybudovanie tímu, nastavenie procesu fungovania agentúry a vzťahu s klientami.

 

Akú stratégiu má novovzniknutá agentúra? Kedy začne reálne fungovať aj s klientmi?

Stratégia je naša interná záležitosť, preto prosím dovoľte neodpovedať na túto otázku.

V konzultačnej rovine začíname fungovať veľmi skoro. Samotný servis odhadujem na koniec októbra, tak aby sme od januára vedeli kompletne prevziať agendu.

 

Akých klientov chcete osloviť okrem portfólia Penty?

Tých, ktorým bude náš servis svojím obsahom a efektivitou dávať zmysel.

 

Aká veľká bude mediálna agentúra, koľko zamestnancov bude mať? Koľko z toho sa bude venovať digitálu?

Do konca tohto roka by to malo byť 18 ľudí. Digital bude integrovaný v agentúre a bude mat na začiatku 4-5 ľudí.

 

V akom štádiu je momentálne personálne obsadenie, sú potvrdené nejaké mená?

10-12 kolegov je potvrdených, čo predstavuje cca 70% očakávaného headcountu do konca roka 2015. Teda ideme podľa plánu. Koncom septembra oznámime zloženie manažmentu.

 

Ako plánujete vyskladať agentúru v kontexte senior manažérov a accountov?

Vyvážene. Celý tím bude zložený zo skúsených ľudi z mediálnych agentúr.

 

Plánujete posily z iného trhu?

Nie, ak nerátam skúsenosti niektorých kolegov aj na strane klienta.

 

Poznáte mediálny trh dobre, kde túto agentúru vidíte o päť rokov?

Odpoviem AKO, nie KDE, teda: rozpoznateľnú a etablovanú na trhu mediálnych agentúr.

 

Kto je Michal Teplica?

Michal Teplica vyštudoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave. Následne pôsobil dva roky v Austrálii, po návrate začal pracovať v spoločnosti Mediamix - Media Representative Rádia Okey.V rokoch 2003 až 2006 pôsobil v Mediamixe ako obchodný riaditeľ. Neskôr, do roku 2007 bol obchodným riaditeľom v spoločnosti Zoznam.sk. Pôsobil aj ako group investments director v Starmedii Co a v nákupnom dome VivaKi Exchange Slovakia. Od roku 2013 bol CEO agentúry digita.sk.

 

Zdroj: pš

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.