Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.05.2016, 10:09

Ringier Axel Springer má nového obchodného riaditeľa

Roman Fülöp zostáva v pozícii obchodného riaditeľa pre print. Zmeny súvisia s formálnym spojením spoločností Ringier Axel Springer Slovakia a Azet.sk.

Ringier Axel Springer má nového obchodného riaditeľa

K 1. júnu oznámili spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia (RAS) a Azet.sk formálne spojenie. Na základe tohto kroku prichádza logicky aj k spojeniu obchodných oddelení. Pričom nové obchodné oddelenie bude podľa nového fungovať pod názvom Ringier Axel Springer Media Impact. Ako sa uvádza v tlačovej správe vydavateľstva, na pozíciu obchodného riaditeľa  Media Impact skupiny Ringier Axel Springer bol vymenovaný Michal Žatkuliak, ktorý doteraz viedol obchodné oddelenie Azet.sk. Šéf vydavateľstva RAS Milan Dubec rozhodnutie zdôvodňuje: "Michal Žatkuliak je jeden z top ľudí v digitálnej oblasti v tomto regióne, prevzal vedenie nad celým zjednoteným obchodným oddelením pod značkou Media Impact na Slovensku."

Pozíciu obchodného riaditeľa pre print bude naďalej zastávať Roman Fülöp

V tlačovej správe sa ďalej hovorí, že značka Ringier Axel Springer Media Impact zastrešuje všetky obchodné aktivity multimediálneho vydavateľstva Ringier Axel Springer AG aj v ostatných krajinách jeho pôsobenia.
Nasledujeme koncept Media Impact Polska uvedený na trh v roku 2013 a Media Impact Srbija v roku 2015. Predstavuje teda logický krok, ktorého cieľom je efektívne prepojenie medzinárodného know-­how skupiny a silných lokálnych onlinových a printových značiek. Ralph Werner, Group Director Ad Sales Development hovorí o uvedení Media Impact konceptu na Slovensku ako o kroku vpred v podobe rozšírenej ponuky reklamných riešení pre klientov pôsobiacich vo viacerých krajinách strednej a východnej Európy.

Novinkou a pridanou hodnotou Ringier Axel Springer Media Impact je novovzniknutá kreatívna zložka, ktorá ako prvá na slovenskom trhu ponúka komplexné riešenia kampaní klientov priamo pod strechou mediálneho domu.

Zdroj: TS, red.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.