K 1. júnu oznámili spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia (RAS) a Azet.sk formálne spojenie. Na základe tohto kroku prichádza logicky aj k spojeniu obchodných oddelení. Pričom nové obchodné oddelenie bude podľa nového fungovať pod názvom Ringier Axel Springer Media Impact. Ako sa uvádza v tlačovej správe vydavateľstva, na pozíciu obchodného riaditeľa Media Impact skupiny Ringier Axel Springer bol vymenovaný Michal Žatkuliak, ktorý doteraz viedol obchodné oddelenie Azet.sk. Šéf vydavateľstva RAS Milan Dubec rozhodnutie zdôvodňuje: "Michal Žatkuliak je jeden z top ľudí v digitálnej oblasti v tomto regióne, prevzal vedenie nad celým zjednoteným obchodným oddelením pod značkou Media Impact na Slovensku."
Pozíciu obchodného riaditeľa pre print bude naďalej zastávať Roman Fülöp.
V tlačovej správe sa ďalej hovorí, že značka Ringier Axel Springer Media Impact zastrešuje všetky obchodné aktivity multimediálneho vydavateľstva Ringier Axel Springer AG aj v ostatných krajinách jeho pôsobenia.
Nasledujeme koncept Media Impact Polska uvedený na trh v roku 2013 a Media Impact Srbija v roku 2015. Predstavuje teda logický krok, ktorého cieľom je efektívne prepojenie medzinárodného know-how skupiny a silných lokálnych onlinových a printových značiek. Ralph Werner, Group Director Ad Sales Development hovorí o uvedení Media Impact konceptu na Slovensku ako o kroku vpred v podobe rozšírenej ponuky reklamných riešení pre klientov pôsobiacich vo viacerých krajinách strednej a východnej Európy.
Novinkou a pridanou hodnotou Ringier Axel Springer Media Impact je novovzniknutá kreatívna zložka, ktorá ako prvá na slovenskom trhu ponúka komplexné riešenia kampaní klientov priamo pod strechou mediálneho domu.
Zdroj: TS, red.