StoryEditor

Telekom uvádza nový štýl komunikácie. Chce byť viac inovatívny

29.02.2016, 09:20
Spúšťa nový tv spot s novými vizuálnymi prvkami.

Telekom 1. marca uvedie ďalší zo série spotov s Petrom Saganom. Predstaví v ňom nový štýl svojej komunikácie a grafické prvky, uvádza sa v tlačovej správe. 

Novými prvkami, ktoré bude Telekom používať v kampaniach, má byť celkový nový dej spotov, nové packshoty, teda nové zakončenie televíznych spotov. Ten najnovší spot a prvý z novej série má na konci hashtag #nicniejenemozne. V spote sa ocitneme na futuristickej párty, na ktorú prišiel Peter Sagan a na ktorej je všetko iné, ako by sme čakali. Tým chce Telekom povedať, že chce robiť veci inak, inovatívne. Okrem toho ide o po dlhej dobe o prvý imidžový spot Telekomu. 

"Touto formou komunikácie chceme ešte viac posilniť našu pozíciu technologického lídra a inovátora. Veľmi dobre si však uvedomujeme, že bez našich zákazníkov, ich potrieb a túžob, by celá táto naša snaha bola zbytočná. Sme presvedčení, že len spojenie človeka s technológiami dáva inováciám  a moderným technológiám zmysel a že len spolu môžu dosahovať nemožné,“ povedala Drahomíra Juríková, senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Slovak Telekomu.

Vizitka kampane:

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Klient: Slovak Telekom

Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka

Art director: Jakub Kuvik, Ivan Zemanovič, Veronika Holaňová, Eduard Drexler

Copywriter: Roman Hríbik, Martin Krafčík, Roman Krmášek, 

Strategický riaditeľ: Kamil Charvát

Account manažér: Tatiana Hrutková, Kamil Gróf

Režisér: Roman Valent

Produkcia: Hitchhiker Films

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 14:09