Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.08.2016, 15:34

Najväčšia hádanka jesene pre Markízu? Nová reality šou Ostrov

Ostrov je jednou z najväčších produkcií v histórii Markízy.

Najväčšia hádanka jesene pre Markízu? Nová reality šou Ostrov
Zdroj: TV Markíza

Od budúceho týždňa sa v televíziách začína hlavná sezóna. Všetky televízie preto prichádzajú s bohatou programovou štruktúrou. Generálny riaditeľ skupiny Markíza Matthias Settele sa o plánoch  Markízy rozhovoril pre magazín Nový čas víkend. Na otázku redaktora čo považuje z hľadiska úspechu za najväčšiu hádanku jesene, šéf Markízy odpovedá: "Dobrodružná šou Ostrov je jednou z najväčších produkcií v histórii Markízy." Podľa Setteleho takýto projekt predstavuje riziko, či formát uspeje, alebo nie. "Pokiaľ však niečo nevyskúšate, nikdy to nezistíte", konštatuje šéf komerčnej jednotky u nás. A zároveň dodáva, že vždy budú diváci, ktorí si radšej zvolia tradičné projekty, a takí, ktorí očakávajú niečo nové. Dobrodružná reality šou Ostrov odštartuje na Markíze už budúci týždeň 6. septembra, moderuje ju Marián Mitaš. Účastníci v nej bojujú o 100 000 eur.

Šéf Markízy prezradil aj o ďalšie plány v programovej štruktúre. Hovoril o tom, že Farma dostane opäť svoj priestor, ale až budúci rok. Podobne je to aj s talentovou súťažou ako Hlas alebo SuperStar. Tie sa podľa Setteleho Markíza snaží robiť každé dva roky, takže budúci rok prinesú znova Hlas. A nezabudol ani na novinku Hollywood Game Night s moderátorom Andrejom Bičanom, ktorá možno na našom trhu dostane ešte iný názov. 

Settele šalamúnsky odpovedal na otázku redaktora: Jojka nateraz končí s dennými seriálmi - čo vy? "Vždy sme chceli našim divákom ponúkať mix komédie, šou, seriálovej tvorby, reality show... Sme najväčšia televízia, a preto je dôležité, aby sme prinášali z každého rožka troška."  Je však pravdou, že televízia na túto jeseň v prime time neplánuje so žiadnym denným seriálom. V accesse síce hovorí o Búrlivom víne, avšak v televíznych programoch zatiaľ figuruje Koleso šťastia.

Zaujímavá je aj odpoveď na otázku, či to bude Markíza naďalej skúšať s českými seriálmi ako bol Okřesní přebor alebo Ohnivý kuře. Settele hovorí, že ľudia sa v nich nenašli a budúci rok to televízia bude musieť prísť s iným konceptom.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.