Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.09.2016, 12:21

Na východe vzniká najsilnejší lokálny mediálny dom

Lokálny denník košice:dnes, televízia tv:naša a ich online sa od októbra spoja pod jednu značku. Mediálny dom zároveň ohlásil nábor na pracovné pozície.

Na východe vzniká najsilnejší lokálny mediálny dom
Zdroj: archív KRATKY GLOBAL

Médiá budú ponúkať koordinovane miestne informácie, inzertné a iné služby v skvalitnenej podobe, podľa preferencií recipientov a inzerentov, aj v spolupráci s Rádiom KISS. Mediálny dom o tom informoval pri príležitosti druhého výročia založenia denníka košice:dnes.

Denník košice:dnes, televízia tv:naša a ich online sa od októbra 2016 zjednotia pod značkou košice:dnes. Všetky menované médiá prejdú zmenou a koordináciou obsahovej štruktúry. Evolúcia sa prejaví aj v samotnom logu košice:dnes.

„Našou víziou na začiatku roka 2016 bolo vytvoriť najsilnejší mediahouse na východe Slovenska. Dnes si dovolím tvrdiť, že túto ambíciu sa nám s plánovanými zmenami podarí naplniť,“ zhodnotil generálny riaditeľ košice:dnes Lukáš Hraňo.

Zdroj: archív KRATKY GLOBAL

Mediálny dom ohlásil novú programovú štruktúru televízie košice:dnes (súčasná tv:naša), ktorá už nebude vysielať len večer. „Pripravujeme rozšírené vysielanie a nové relácie, aké Košice ešte nezažili,“ vyjadril sa riaditeľ televízie Juraj Sasák.

Zmenu pripravuje aj denník košice:dnes, najmä v podobe vizuálneho faceliftu a nových pravidelných rubrík zameraných na potreby Košičanov. „Ľudia sú ochotní prejsť aj pol mesta, aby sa dostali k našim novinám. To nás, samozrejme, teší a zároveň zaväzuje ponúkať im stále viac,“ podotkol šéfredaktor denníka Dušan Karolyi.

Od začiatku októbra bude spustený aj nový multimediálny portál www.kosicednes.sk, ktorý okrem aktuálnych informácií ponúkne aj extra služby navyše. „Portál byvanie.kosicednes.sk je len prvou z radu našich doplnkových služieb. V blízkej dobe plánujeme ponúknuť ďalšie. Napríklad najlacnejšie cestovanie v Košiciach. Ale zatiaľ nepredbiehajme,“ hovorí Alexandra Mihók-Kvietková, marketingová riaditeľka košice:dnes.

Viaceré zmeny

Zmena sa dotkne aj sociálnych sietí médií. Pôvodná facebooková stránka tv:naša bude zlúčená s najsilnejším spravodajským Facebookom v metropole východu – s Facebookom košice:dnes.

V rámci obchodno-marketingových aktivít spúšťa mediálny dom aj sériu podujatí v spolupráci s centrom súčasného umenia a kultúry Tabačka Kulturfabrik, ktorého generálnym partnerom je košice:dnes. Mediálny dom tiež ohlásil dlhodobý nábor na všetky existujúce pracovné pozície.

Denník košice:dnes vznikol 12.septembra 2014. Je distribuovaný bezplatne sieťou kolportérov v náklade 10 000 kusov denne. V roku 2015 pribudli do portfólia mediálneho domu jedna z prvých lokálnych televízií tv:naša a regionálne Rádio KISS. Webová a facebooková stránka košice:dnes tvoria najväčší spravodajský online v meste Košice. Médiá zastupuje media representative KRATKY GLOBAL: MEDIA.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.