Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.10.2016, 10:20

Česko Slovensko má talent sa vyrovnáva šou Tvoja tvár znie povedome

Miss Universe SR sa divákom nepáčila, prednosť dali Godzille.

Česko Slovensko má talent sa vyrovnáva šou Tvoja tvár znie povedome
Zdroj: TV Markíza, TV Joj

To, čo predpovedala sledovanosť predminulej nedele, sa v podstate zopakovalo aj prvú októbrovú nedeľu. Zábavná šou Česko Slovensko má talent svojimi výsledkami dobieha šou Tvoja tvár znie povedome, pričom rozdiel tvorí už len niekoľko málo bodíkov, a to v podieloch. V ratingoch JOJ-ka včera po prvýkrát predbehla televíziu Markíza a jej šou Tvoja tvár znie povedome.

V porovnaní s predminulou nedeľou si obe šou polepšili. Ich ratingy vzrástli o necelé dve percentá, keď sa včera vyšplhali nad 10 percent a obe šou tak potvrdili, že sú lídrami nedeľného večera, ako aj celého uplynulého víkendu.

Kým však na začiatku jesene bol rozdiel medzi výkonmi oboch relácií väčší, dnes sú takmer vyrovnané. Tvoja tvár znie povedome televízie Markíza získala včera 10,5 percentný rating a 31 percentný podiel na trhu, JOJ-kárska talentová šou Česko Slovensko má talent získala 10,9 percentný rating a 27,1 percentný podiel na trhu. Obe relácie televízie začínajú vysielať v rovnakom, hlavnom vysielacom čase. Kým JOJ-ka so svojim Talentom končí pred desiatou, televízia Markíza vyhradzuje Tvojej tvári priestor až do neskorších večerných hodín -  šou končí okolo pol dvanástej.

Súboj televíznych highlightov jesene sa začal hneď ako televízia JOJ oznámila, že svoju šou Česko Slovensko má talent zaradí do vysielania v nedeľu, presne v čase, kedy Markíza plánovala vysielať Tvoju tvár. Dnes je jasné, že obe relácie si našli svojich divákov, ich výkony sú takmer porovnateľné a stále patria k najsledovanejším reláciám oboch televízií. To, čo však neustála ani jedna ani druhá televízia, je zníženie sledovanosti ako aj podielov na trhu. Minuloročná séria Česko Slovensko má talent dosahovala share nad 30 percent a tohtoročná jarná séria Tvojej tváre sa v podieloch vyšplhala dokonca nad 40 percent.

Ťahákom RTVS bola v sobotu Miss Universe SR. Tá priniesla RTVS 4,2 percentnú sledovanosť a 12,9 percentný podiel na trhu. Súťaž o najkrajšiu Slovenku však v sledovanosti predbehol americký dobrodružný film, ktorý divákom ponúkla televízia Markíza s názvom Godzilla. Film priniesol televízii v sobotu v tom čase najvyššiu sledovanosť 5,5 percent.

V piatok bola už tradične ťahákom televíznej ponuky na všetkých staniciach zábavno-súťažná relácia Milujem Slovensko. RTVS získala 8,4 percentný rating a 24,7 percentný podiel na trhu.

Pozn.: Všetky výsledky uvádzame v cieľovej skupine 12-54. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.