Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.10.2016, 10:44

Kráľom nedeľného večera sa stala Tvoja tvár znie povedome. Porazila vlastný štart z jesene

Kráľom nedeľného večera sa stala Tvoja tvár znie povedome. Porazila vlastný štart z jesene

Výsledky včerajšieho nedeľného prime timu prekvapili. Komerčné televízie po skončení hlavného spravodajského bloku vysielajú v tejto sezóne proti sebe dve veľké zábavné šou. Televízia Markíza baví divákov šou Tvoja tvár znie povedome a televízia JOJ šou Česko Slovensko má talent.

Kým posledné tri časti sa talentová šou JOJ-ky Česko Slovensko má talent doťahovala na lídra a predchádzajúcu nedeľu bola dokonca o 0,4 bodíkov sledovanejšia ako Tvoja tvár tvár znie povedome (JOJ-ka nedosiahla lepší share, ten zostal v Markíze pozn. red), včera sa vyšplhala dokonca na vyššie čísla ako mala pri štarte v jeseni.

Tvoja tvár znie povedome v komerčnej skupine oslovila 12,1 percent divákov a získala 34,7 percentný podiel. Pri štarte v jeseni mala 11,2 percentný rating a 35,7 percentný podiel. Konkurenčná šou JOJ-ky  Česko Slovensko má talent dosiahla včera 9,0 percentný rating a 22,4 percentný podiel na trhu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.