Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.10.2016, 09:54

Tvoja tvár potvrdila pozíciu lídra víkendu

Druhým najsledovanejším programom víkendu bolo Milujem Slovensko, tretím Česko Slovensko má talent.

Tvoja tvár potvrdila pozíciu lídra víkendu
Zdroj: TV Markíza

Siedma časť druhej série zábavnej šou Tvoja tvár znie povedome televízie Markíza sa stala nielen najsledovanejším programom nedeľného prime time, ale aj najsledovanejšou reláciou víkendu, vrátane piatkového večera. Dosiahla nadpriemerný rating, ktorý sa vyšplhal na úroveň 11,4 percent a 33,2 percentný share na trhu. Víťazkou siedmeho dielu sa stala Zuzana Vačková, ktorá sa predstavila v úlohe Cher a zaspievala hit The Shoop Shoop Song.

Konkurenčná talentová šou Česko Slovensko má talent  televízie JOJ bola v nedeľu druhou najsledovanejšou reláciou, získala 9,2 percentný rating a 23,5 percentný podiel na trhu. S týmto výsledkom sa stala celkovo tretím najsledovanejším programom uplynulého víkendu.

Na titul nedosiahnuteľného lídra piatkových večer už dávnejšie ašpiruje zábavná šou Milujem Slovensko, ktorú vysiela RTVS na Jednotke. Tak tomu nebolo ani minulý piatok - s ratingom 9,3 percent a sharom 27,4 sa stala najsledovanejším programom v piatok a zároveň sa stala druhým najsledovanejším programom víkendu, vrátane piatkového večera.

V sobotu verejnoprávna televízia prvýkrát uviedla novinku Strom želaní, v ktorej moderátor Sajfa plní želania deťom z rôznych škôl. Novinka získala pre televíziu práve nie najvyšší rating - 2,7 percent a 8,2 percentný podiel. V sobotu zdá sa, televízie nedokázali vyhovieť chuti divákov, keď najsledovanejším programom vôbec sa stala hlavná spravodajská relácia Markízy - Televízne noviny. Tie získali pre televíziu rating na úrovni 7,9 percent pri 28,5 percentnom podiele. Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou sa stal japonský príbeh 47 roninov, vysielaný na Markíze. Dosiahol rating na úrovni 6,6 percent a podiel 21,2 percent.  

V nedeľu si okrem už zmienených dvoch najväčších konkurenčných šou dobre počínal aj Doktor Martin II. Pre RTVS a Jednotku získal sledovanosť na úrovni 5,1 percent a share 12,4 percent. 

Pozn.: Sledovanosť uverejňujeme v komerčnej cieľovej skupine 12-54.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.