Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
06.09.2021, 12:20

Záujem o očkovaciu lotériu nepoľavuje. Štvrtý priamy prenos sledovalo rekordných 809-tisíc divákov

Markíza odštartovala SuperStar. V novom vysielacom čase sa stala top programom dňa, hoci s nižším výkonom ako v predošlej sezóne.

Záujem o očkovaciu lotériu nepoľavuje. Štvrtý priamy prenos sledovalo rekordných 809-tisíc divákov
Zdroj: RTVS

Jednotka RTVS odvysielala v nedeľu 5. septembra štvrtý priamy prenos z očkovacej lotérie Byť zdravý je výhra. Pozrelo si ho až 809-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čím prekonal aj minulotýždňový rekord. Na webe dosiahla lotéria 59 670 pozretí.

Očkovacia lotéria bola lídrom nedele aj v komerčnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov, kde si pripísala vysokú sledovanosť 12,8 percenta a podiel na trhu 32,4 percenta. Filmová ponuka komerčných televízií zaostala. John Wick 3 na Markíze zaznamenal rating 5,2 percenta a Posledná hranica na Joj 4,2 percenta v tejto cieľovej skupine.

Najsledovanejšími reláciami spravodajských televízií bolo v nedeľu večerné spravodajstvo. Na Markíze to bolo Počasie s ratingom 7,9 percenta a podielom na trhu 24 percent, na Joj si pripísali najvyššiu sledovanosť Noviny. Zaznamenali 7 percentný rating a podiel na trhu 22,5 percenta v cieľovej skupine 12-54. V univerzálnej cieľovej skupine si pripísali rovných 500-tisíc divákov, čo bol po očkovacej lotérii najvyšší počet.

Na nedeľné obrazovky sa vrátili aj politické diskusie. O 5 minút 12 sledovalo 338-tisíc a Na telo 336-tisíc divákov. V komerčnej cieľovej skupine si prvenstvo pripísalo Na telo s ratingom 4,2 percenta. O 5 minút 12 si pripísalo o 1 percentuálny bod nižší rating.

Futbal vs. Farma

Športoví fanúšikovia si v sobotu večer nenechali ujsť ďalší kvalifikačný zápas slovenskej futbalovej reprezentácie na Majstrovstvá sveta 2022. Zápas Slovenska s Chorvátskom si na Jednotke nenechalo ujsť 389-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 to znamenalo sledovanosť 6,6 percenta a podiel na trhu takmer 20 percent.

V silnej futbalovej konkurencii sa dokázala presadiť reality šou Farma, ktorej prvý duel sa stal v cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V tejto cieľovej skupine zaznamenal rating 6,7 percenta a trhový podiel 21,2 percenta. Súboj o zotrvanie na statku pritiahol k obrazovkám celkovo 380-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najviac divákov, 432-tisíc, si v sobotu v oboch hlavných cieľových skupinách pozrelo večerné Počasie na Markíze. Dosiahlo 7 percentnú sledovanosť a podiel 26,6 percenta v cieľovej skupine 12-54.

Návrat SuperStar

V piatok odštartoval nový ročník speváckej súťaže SuperStar. Markíza ustúpila očkovacej lotérii a tradičné nedeľné prenosy presunula na piatkové večery. Prvý zostrih z castingov sa v obchodnej cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším programom dňa. Hoci nedosiahol výkony z predchádzajúcej úspešnej sezóny, kedy SuperStar štartovala s takmer 10 percentným ratingom, zvíťazil s ratingom 7,2 percenta a trhovým podielom 24,8 percenta v cieľovej skupine 12-54. Repríza Levieho kráľa zaznamenala na TV Joj trhový podiel 15,2 percenta a premiéra 10. série Milujem Slovensko na Jednotke RTVS 14,8 percenta.

Úvodné hľadanie novej česko-slovenskej SuperStar si nenechalo ujsť celkovo 386-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Milujem Slovensko sledovalo 332-tisíc divákov a Levieho kráľa 189-tisíc divákov.

Najviac divákov si v piatok pozrelo Počasie. Pri obrazovkách Markízy bolo 403-tisíc divákov v širšej cieľovej skupine 12+, v 12-54 to znamenalo sledovanosť 5,7 percenta a a podiel na trhu 24,1 percenta. 

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.