Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
07.09.2021, 07:45

Analýza sledovanosti televízií: S takým úspechom očkovacej lotérie nikto nepočítal. Ani RTVS

Z analýzy sa dozviete:

  • aká bola augustová sledovanosť komerčných televíznych skupín Markíza, JOJ, TA3 aj verejnoprávneho RTVS,
  • ako sa zmenil trhový podiel televíznych skupín celodenne a v prime-time,
  • rebríčky top 10 najsledovanejších programov, spravodajských relácií a športových prenosov.
Analýza sledovanosti televízií: S takým úspechom očkovacej lotérie nikto nepočítal. Ani RTVS
Zdroj: Stratégie

Pozíciu lídra televízneho trhu si aj v auguste udržala televízia Markíza. V hlavnom vysielacom čase v širšej cieľovej skupine 12+ ju však prekonala o 0,3 percentuálneho bodu skupina Joj a prekvapením bol aj výrazný divácky úspech galavečerov očkovacej lotérie na Jednotke RTVS.

Televízia Markíza sa po prvých dvoch priamych prenosoch rozhodla, že neohrozí sledovanosť svojej ťažiskovej jesennej šou a SuperStar presunula z tradičných nedeľných večerov na menej exponované piatky. Matovičovej lotérii tak budú komerčné televízie konkurovať filmovou ponukou.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.