Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.11.2016, 16:54

Ringier Axel Springer končí spoluprácu na ankete OTO. Preberá ju vydavateľstvo Penty

Týždenník Život končí ako garant a hlavný mediálny partner ankety, vystrieda ho konkurenčný PLUS 7 DNÍ.

Ringier Axel Springer končí spoluprácu na ankete OTO. Preberá ju vydavateľstvo Penty
Zdroj: RTVS

Vydavateľský dom Ringier Axel Springer Slovakia sa rozhodol ukončiť spoluprácu s agentúrou Art Production Agency (APA), ktorá organizuje divácku anketu OTO – Osobnosť televíznej obrazovky. Týždenník Život týmto zároveň končí ako garant a hlavný mediálny partner ankety.

„Posledných 15 rokov sme budovali značku OTO, ktorej ochranná známka nášmu vydavateľstvu nepatrila. Bola to zaujímavá skúsenosť, ale v súčasnosti sa už chceme sústrediť na budovanie a rozvoj výlučne vlastných projektov,“ uviedol generálny riaditeľ slovenského Ringieru Milan Dubec, ktorý poďakoval riaditeľke agentúry APA Jane Prágerovej za dlhoročnú spoluprácu.

Už o rok

Posledným ročníkom ankety OTO, na ktorom sa podieľal vydavateľský dom Ringier Axel Springer, bol 16. ročník. Jeho výsledky boli vyhlásené na galavečere, ktorý sa konal v marci tohto roka. Po novom bude hlavným mediálnym partnerom diváckej ankety mediálny dom News and Media Holding (NMH).

Anketové hlasovanie bude prebiehať vo všetkých digitálnych a printových tituloch vydavateľstva. Organizátorom a držiteľom licencie ankety zostáva naďalej produkčný dom Art Production Agency (APA). 

Galavečer na RTVS

17. ročník ankety OTO pripravovaný už v spolupráci s News and Media Holding sa bude konať v sobotu 11. marca 2017 v priestoroch Slovenského národného divadla. Vysielateľom slávnostného galavečera, na ktorom sú vyhlasované výsledky ankety OTO je Slovenská televízia. Galavečer bude vysielaný v priamom televíznom prenose na Jednotke.

„Sme veľmi radi, že sa vydavateľstvo môže pochváliť týmto prestížnym projektom, ktorému venujeme veľkú pozornosť, mediálny priestor a mediálnu podporu. Využijeme silu nášho mediálneho zásahu prostredníctvom printových a online produktov nášho vydavateľstva,“ hovorí generálny riaditeľ News and Media Holding Peter Mertus.

„Vzhľadom na dlhoročné dobré pracovné vzťahy s Petrom Mertusom pri organizovaní viacerých pravidelných eventov, som sa rozhodla pre ponuku od vydavateľstva News and Media Holding. Ešte raz ďakujem všetkým, s ktorými som mohla spolupracovať doteraz,“ uvádza Jana Prágerová, riaditeľka agentúry APA.

News and Media Holding

Vydavateľstvo News and Media Holding vydáva napríklad denník Plus JEDEN DEŇ, týždenník PLUS 7 DNÍ, ženský týždenník Báječná žena, mesačník Zdravie či Záhradkár či ekonomický týždenník Trend.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.