Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
09.09.2021, 13:05

Jeseň rozhodne, aký drahý bude ďalší rok

Záujem o televízny priestor je enormný. Televízie investovali do programovej štruktúry nemalé prostriedky, aby uspokojili dopyt zadávateľov.

Jeseň rozhodne, aký drahý bude ďalší rok
Zdroj: Stratégie

Televízie pripravili do jesennej televíznej sezóny silnú programovú ponuku. Do hlavnej sezóny investovali nemalé prostriedky a nasadili všetky osvedčené formáty aj úplné novinky, s ktorými zabojujú o priazeň divákov. Záležať si dali najmä na výkonnosti programov, keďže dopyt po komunikácii v televízii je zo strany zadávateľov nadštandardný a pokles záujmu neočakávajú až do konca roka. O priazeň divákov sa budú uchádzať aj so športovým obsahom. Kým doposiaľ bol šport viac-menej doménou RTVS, v tomto roku sa to zmení. O športového diváka zabojujú aj komerčné televízne skupiny.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 95% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.