Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.12.2016, 11:48

Towercom našiel od januára náhradu za Markízu. Je ňou česká stanica Barrandov Family

Barrandov Family bude v ponuke Voľnej telky už od januára.

Towercom našiel od januára náhradu za Markízu. Je ňou česká stanica Barrandov Family
Zdroj: Barrandov

Na slovenský trh vstupuje od januára 2017 nová televízna spoločnosť. Je ňou skupina Barrandov, ktorá sa dohodla so spoločnosťou Towercom. Na slovenskom trhu bude vysielať jej stanica Barrandov Family. Barrandov Family má byť náhradou za stanice Markíza, Doma a Dajto skupiny Markíza, ktoré k 31.12 2016 v ponuke Voľnej telky končia. Barrandov Family sa v ponuke Voľnej telky objaví 1. januára 2017.

V televíznej Skupine Barrandov sme získali silného partnera, ktorý vidí jasnú budúcnosť v bezplatnom terestriálnom vysielaní dostupnom pre takmer každú slovenskú domácnosť. Veríme, že slovenskí diváci ocenia tento obľúbený formát a že si čoskoro budú môcť vychutnávať sledovanie ďalších TV staníc z portfólia Skupiny Barrandov,“ skonštatoval Zsolt Nagy, technický riaditeľ Towercom, prevádzkovateľa terestriálneho vysielania na Slovensku.

Barrandov FAMILY bude vysielať v 2. celoplošnom multiplexe s pokrytím 95% slovenských domácností v norme DVB-T a v kompresnom štandarde MPEG-2. V ponuke Voľnej telky okrem stanice Barrandov Family zostávajú naďalej stanice verejnoprávnej televízie: Jednotka a Dvojka, stanice skupiny JOJ Group: TV JOJ, Pluska a WAU, potom stanice: TA3, Lux televízia, Televízia Osem, Senzi, ČT 1 a ČT 2.

Barrandov Family je stanica patriaca do portfólia českej skupiny Barrandov. Tú v Česku vlastní prostredníctvom spoločnosti Empresa Media podnikateľ Jaromír Soukup (51%) a minoritný podiel má čínska skupina CEFC China Energy Company Limited (49%). Do skupiny Empresa Media patrí okrem televíznych staníc aj vydavateľstvo, v ktorom vychádzajú tituly: Týden, Instinkt, Interview, Exkluziv, Popcorn, Top Dívky a Animáček, odborný titul MarketingSalesMedia a elektronický denník Týden.cz.  Empresa media vydáva na Slovensku od minulého roka časopisy Exkluziv a Interview.

Len pred niekoľkými dňami skupina Barrandov oznámila, že od 1. januára mení názov svojej stanice Barrandov Muzika na Barrandov Family. Cieľom je rozšíriť cieľovú skupinu. Jaromír Soukup hovorí o očakávaniach inovovanej televízie: "Od Barrandov Family očakávame ďaleko lepšie výsledky, ktoré by mali pomôcť našej skupine v ďalšom raste.V tomto roku sledovanosť skupiny Barrandov presiahla deväť percent a nie je tajomstvom, že naše ambície sú ďaleko vyššie." Barrandov Muzika bola stanica s hudobným obsahom, podobne ako slovenský Senzus, ktorý patrí Petrovi Núñezovi. Časť podielov stanice Barrandov Muzika patrila taktiež Petrovi Núñezovi, ten však svoj podiel končiac stanicou Muzika prevedie na Jaromíra Soukupa.

Barranov Family bude od nového roka rodinným kanálom, ktorého obsah je tvorený  vlastnou tvorbou Skupiny Barrandov doplnený akvizičnou tvorbou viacerých významných dodávateľov medzi inými FremantleMedia alebo NBC Universal. Obsahom bude konkurovať rodinným staniciam ako je JOJ - ka, ale aj Markíza.

Šéfom televíznej skupiny Barrandov  bol donedávna František Borovský, ktorý začiatkom decembra skupinu nečakane opustil. Viac si môžete prečítať tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.