Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.01.2017, 17:15

Novú stanicu Prima Plus bude obchodne zastupovať JOJ Group

JOJ Group hovorí aj o ďalších staniciach.

Novú stanicu Prima Plus bude obchodne zastupovať  JOJ Group
Zdroj: TV JOJ

23. januára na slovenský trh oficiálne vstupuje stanica českej skupiny FTV Prima  - Prima Plus. Obchodne ju bude u nás zastupovať skupina JOJ Group. Obchodný riaditeľ skupiny JOJ Martin Heržo ešte v decembri  hovoril pre printové Stratégie o tom, že do obchodného portfólia skupiny JOJ pribudnú nové stanice: „Ide o maximálne sedem nových staníc, ktoré rozšíria náš podiel na trhu a zvýšia tak afinitu komerčne zaujímavých cieľových skupín, ako aj zásah univerzálneho publika. Naše free-to-air stanice budú šírené naprieč všetkými platformami na trhu (DVB-T, satelit, kábel), čím budeme mať k dispozícii najširší zásah na televíznom trhu." Heržo naráža na fakt, že komerčný líder televízia Markíza od januára nie je šírená terestriálne.

Prima Plus je prvou stanicou, ktorej reklamný priestor bude JOJ Group bude exkluzívne predávať. Názvy ostatných skupina nechce zatiaľ konkretizovať.

Do obchodného portfólia skupiny JOJ tak pribudne stanica, ktorá podľa vyjadrení šéfa FTV Prima - Mareka Singera, bude môcť  sledovať 1,4 milióna slovenských domácností s platenou televíznou službou.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.