Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.01.2017, 08:31

Break má nového šéfredaktora. Šarkana nahradil Adrián Potančok

Nový šéfredaktor nastúpil do funkcie 1. januára.

Break má nového šéfredaktora. Šarkana nahradil Adrián Potančok

Vydavateľstvo PUBLISHING HOUSE, ktoré patrí finančníkovi Antonovi Siekelovi, novembrovým vydaním prevzalo magazín BREAK. Od prvého januára má titul nového šéfredaktora Adriána Potančoka.

„Ponuku som prijal ako výzvu posilniť pozíciu časopisu ako jednotky vo svojom segmente a vrátiť mu kvalitu a obľúbené rubriky, ktoré vypadli,“ povedal pre Stratégie nový šéfredaktor.

Do redakcie sa vracia Juraj Recký, okruh externistov budú tvoriť ľudia, ktorí roky časopis spoluvytvárali. Podobne budú čoskoro známe aj ďalšie mená ľudí, ktorí rozšíria internú redakciu.

„Názov Break meniť nebudem, rovnako zachovám súčasnú grafickú podobu časopisu, ktorú považujem za dobrú,“ hovorí Potančok, ktorý titul viedol už v minulosti, keď spadal pod vydavateľstvo News and Media Holding.

PUBLISHING HOUSE pôsobí na slovenskom aj českom mediálnom trhu. Vydavateľstvo vydáva najväčší regionálny týždenník na Slovensku - Žilinský večerník. Pre iných vydavateľov či klientov dodáva ďalšie regionálne periodiká, napríklad Záhorák, Kysucký večerník ako i firemné, reklamné tlačoviny a periodiká.

Od septembra je PUBLISHING HOUSE regionálnym zastúpením spoločnosti MAFRA SLOVAKIA (vydáva Hospodárske noviny ako i magazín Stratégie).

​Partnerstvo s vydavateľstvom MAFRA umožnilo rozšíriť obchodné oddelenie a začať nákup a predaj inzercie celoplošne v tituloch tohto vydavateľstva pre klientov z regiónu. Redakcia Break rovnako sídli v mediálnom dome MAFRA SLOVAKIA na Nobelovej 34 v Bratislave.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.