Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
25.01.2017, 19:35

Rádio Expres opäť spustí najdlhšiu hitparádu v slovenskom éteri

O poradí piesní rozhodujú poslucháči. Finále bude moderovať Julo Viršík.

Rádio Expres opäť spustí najdlhšiu hitparádu v slovenskom éteri
Zdroj: Rádio Expres

Aj tento rok uvedie Rádio Expres najdlhšiu hitparádu v slovenskom éteri. Trvať bude sedem dní, štartuje v sobotu 4. februára o siedmej hodine ráno a skončí sa v piatok 10. februára popoludní. Finále hitparády bude moderovať Julo Viršík.

O poradí piesní budú rozhodovať poslucháči, pričom ani jedna pieseň sa počas siedmych dní až do finálového miesta  vo vysielaní nezopakuje.

O pesničkách hlasujú poslucháči prostredníctvom špeciálne vytvorenej microsite, cez ktorú aj posielajú tipy na skladby, ktoré by podľa nich nemali chýbať medzi 2017 najväčšími hitmi. Poslucháč má každý deň k dispozícii 10 hlasov, ktoré môže zakaždým odovzdať rôznym pesničkám.

Počas siedmich dní budú hosťami v živom vysielaní slovenské hudobné hviezdy, ktoré v hitparáde zabodovali so svojimi pesničkami. Veľké finále hitparády bude v piatok popoludní (10. februára)   moderovať Julo Viršík.

Tento špeciálny týždeň milujeme my, aj naši poslucháči. Najdlhšia rádiová hitparáda patrí každý rok k najdôležitejším projektom Rádia Expres. Je náročná na prípravu, ale stojí to za to. A práve preto, že naša hitparáda zaznamenala tri roky po sebe veľký úspech, sme tentokrát veľké finále presunuli z víkendu na pracovný deň. Všetci sme samozrejme najviac zvedaví na prvé miesto, ale tešíme sa na každý jeden z 2017 hitov, ktoré zahráme,“ hovorí hudobný šéf rádia Rasťo Bečaver.

Rádio Expres podporilo hlasovanie v hitparáde atraktívnymi cenami. Hlasujúci môžu vyhrať štýlové bluetooth reproduktory a slúchadlá značky JBL. Ocenený bude aj poslucháč, ktorý si správne tipne interpreta na prvom mieste hitparády. Hrať sa bude aj o exkluzívne kolekcie cédečiek legendárnych svetových interpretov.

Rádio Expres uviedlo týždennú hitparádu v roku 2014. Minulý rok poslucháči prvé miesto dopriali Adele a jej skladbe Hello.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.