Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.02.2017, 14:34

Víkendová sledovanosť: V siedmom nebi sa rozlúčilo s nadpriemernými výkonmi

Rozborilova šou sa stala najsledovanejšou reláciou celého týždňa.

Víkendová sledovanosť: V siedmom nebi sa rozlúčilo s nadpriemernými výkonmi
Zdroj: TV JOJ

PIATOK 24. marca

Lídrom dňa (v nespravodajských reláciách) sa stala už tradične šou Milujem Slovensko. Dosiahla sledovanosť 8 percent a trhový podiel 21,5 percenta. Z ďalších relácií si v prime time zvýšila sledovanosť Svokra na Markíze, zaznamenala 5,8 percentnú sledovanosť a 15,5 percentný podiel. JOJ mala na programe film Princ z Perzie: Piesky času, ktorý pri 5,4 percentnom ratingu dosiahla vyšší podiel (16,5 %) než Svokra, čo bolo dané dlhším časom vysielania.

V spravodajstve patrilo prvenstvo Novinám TV JOJ, ktoré s 28 percentným podielom zdolali Televízne noviny Markízy. Tie skončili tesne nad 25 percentami.

V celodennom podiele však Markíze patrilo prvenstvo, voči JOJ zaznamenala s podielom 18,6 percenta takmer dvojbodový náskok. Celá skupina Markíza dosiahla 25,5 percenta, čo bolo o takmer 3 body viac ako JOJ Group.

SOBOTA 25. marca

Večer patril filmu My sme Millerovci na Markíze, ktorý so sledovanosťou 7,1 percenta a podielom takmer 20 percent tesne porazil folklórnu šou Zem spieva. Tá si pripísala sledovanosť 7 percent pri podieli 18,6 percenta. Film Lockout na JOJ mal podiel necelých 14 percent. V spravodajstve získali prvenstvo s podielom 25,4 percenta opäť Noviny TV JOJ, Televízne noviny na Markíze dosiahli 21,5 percenta.

V celodennom podiele si prvenstvo udržala Markíza aj celá CME Group. Celá skupina Markíza dosiahla 24,7 percenta, čo bolo o takmer 5 bodov viac než JOJ Group, samotná Markíza si pripísala 17,9 percenta, o takmer 4 body viac než JOJ.

NEDEĽA 26. marca

Emotívna relácia V siedmom nebi uzavrela posledný februárový víkend svoju mimoriadne vydarenú sezónu. Posledná premiéra dosiahla sledovanosť 12,1 percenta a podiel 33,7 percenta, pozrelo si ju takmer 750 tisíc divákov starších než 12 rokov. Šou sa stala opäť najsledovanejšou nedeľnou reláciou a aj najsledovanejšou reláciou celého uplynulého týždňa.

Ďalšiu nedeľu (5. marca) už odštartuje JOJ svoj nový seriál 1890. Príprava najvýpravnejšieho projektu z produkcie JOJ trvala takmer dva roky a televízia má pripravených 13 dielov.

Terminátor Genesys na Markíze dosiahol sledovanosť necelých 5 percent a podiel pod 14 percentami, vyššiu sledovanosť malo  podvečerné Nové bývanie DIZAJN na JOJ, ktoré prekročilo 7 percentný rating a podiel sa blížil k 21 percentám. Tajné životy na Jednotke prekročili 10 percentný podiel.

Vysoká sledovanosť Rozborilovej šou ovplyvnila aj Noviny TV JOJ, ktoré dosiahli takmer 12 percentnú sledovanosť a podiel sa blížil k 30-tim percentám. Televízne noviny Markízy zaznamenali necelých 24 percent.

Televízia JOJ zavŕšila nedeľu ako líder, v celodennom podiele si pripísala 20,3 percenta, teda o 6 bodov viac než Markíza. Celá JOJ Group dosiahla 26,6 percenta, čo bolo až o 7 bodov viac než celá skupina Markíza.

Zdroj údajov: PMT/Kantar TNS. Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.