Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.03.2017, 11:06

Inkognito výrazne posilnilo, Horná Dolná si neudržala divákov

Napriek tomu si obhájila pozíciu najsledovanejšieho programu dňa.

Inkognito výrazne posilnilo, Horná Dolná si neudržala divákov
Zdroj: TV Markíza

Minulý pondelok odštartovala Markíza premiérové časti Hornej Dolnej. Hoci sa piata séria uviedla s najnižším výkonom zo všetkých doterajších sérií, bola s 12,4% sledovanosťou a takmer 34% podielom najsledovanejším programom dňa.

Včerajšej epizóde s názvom Zlatá horúčka poklesla sledovanosť o 2 body na 10,3% a podiel klesol na 28,3%. Napriek tomu zostala Horná Dolná najsledovanejším programom dňa zo všetkých relácií. Pozrelo si ju 444-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Premiérová časť Inkognita si voči minulému týždňu polepšila o 1,5 bodu. Zostava Hudák, Čekovský, Kramár a Forgáč pritiahla o obrazovkám 8,5% divákov a JOJ dosiahla podiel 23,9%.

Po premiérových častiach relácií dostala na Markíze priestor Farma, ktorá dosiahla podiel 23,4% a po nej Kredenc (22,6%). Reprízové Inkognito na JOJ si pripísalo 22,6% podiel.

V hlavných spravodajských reláciách si pripísali vyššiu sledovanosť Televízne noviny na Markíze (8,2 / 25,1%), Noviny TV JOJ dosiahli 7,9% a podiel 23,4%.

V celodennom podiele včera viedla Markíza s výkonom 22,9% a aj celá CME Group s 31% podielom. TV JOJ dosiahla 18,6% podiel, celá JOJ Group si pripísala 24,4%.

Poznámka: Údaje uvádzame v komerčnej skupine divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.