Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
24.03.2017, 00:00

Prvé varovanie pre Google a YouTube

Agentúra Havas zamrazila reklamu svojich klientov v online. Kvôli pochybnému a kontroverznému obsahu.

Prvé varovanie pre Google a YouTube
Zdroj: Reuters

Šiesta mediálna agentúra vo svete Havas urobila vážne rozhodnutie. Ohlásila, že v Británii zmrazí reklamu všetkých svojich klientov na Googli a You-Tube. Dôvodom je fakt, že sa reklama klientov zobrazuje aj pri nevhodnom obsahu. Google nevie dať agentúre také garancie, aby sa reklama jej klientov nezobrazovala pri takom nevhodnom obsahu, ako je fake news či kontroverzný obsah. Havas je vôbec prvá agentúra, ktorá dokázala urobiť takéto vážne rozhodnutie.

Podľa The Guardian len v Británii umiestni Havas UK reklamu v online za viac ako 248 miliónov eur ročne, ak hovoríme o klientoch, sú to napríklad O2, BBC, Emirates či Royal Mail. Paul Frampton, šéf Havas UK, rozhodnutie zdôvodnil aj týmito slovami: „Našou úlohou je zabezpečiť, aby sa značka našich klientov umiestňovala v správnom kontexte v bezpečnom p

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.