Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.03.2017, 12:58

Návrat Sedem na JOJ: Ešte lepší humor ako čísla sledovanosti

Po viac ako 2150 dňoch sa na televízne obrazovky vo štvrtok vrátila politická satira.

Návrat Sedem na JOJ: Ešte lepší humor ako čísla sledovanosti
Zdroj: TV JOJ

Po viac ako 2150 dňoch sa na televízne obrazovky vo štvrtok vrátila politická satira. Televízia JOJ premiérovala reláciu Sedem, v ktorej glosátori glosovali okrem iného aj domácu politickú scénu. Prvá epizóda odštartovala nádejne. Humor v nej bol ešte lepší ako čísla sledovanosti. 

Elena Vacvalová, Oľga Feldeková, Milan Lasica, Milan Kňažko a spoluautor scenára Marian Leško sedeli v decentnom štúdiu pred živým publikom a po 22. hodine asi hodinu zabávali televíznych divákov (program má v archíve televízie 50 minút). Relácia po šiestich rokoch pokračovala tak, ako keby nikdy neskončila. Vymenila sa akurát zvučka za sviežejšiu a štúdio za modernejšie.

Kľúčom k úspechu humoristického talkšou programu sú overené tváre. Pätica glosátorov takmer nezostarla, životných skúseností a nadhľadu majú stále toľko ako nik. Možno majú spolu takmer 350 rokov a priemerne takmer sedemdesiat, vek je ale v ich prípade naozaj len číslo. Pohotové reakcie, premyslené repliky a sebairóniu im môžu závidieť mnohí mladší ašpiranti televízneho humoru. 

Hostí bývalo v Sedmičke aj viac, štyria plus moderátorka, ale na kvalite dnešného produktu skôr pridáva, ako by mala uberať. Aspoň sa častejšie k slovu dostanú Milan Lasica a Marian Leško. Obsahovo bola prvá epizóda po obnovení viac-menej podľa očakávania. Dostali sa do nej aj staršie udalosti ako tie, ktorými žili slovenské a svetové reálie posledných siedmich dní.

Na avizované žarty z udeľovania vojenských  hodností, či komunikácie Borisa Kollára s mladou dievčinou aj tak diváci čakali, z podobných neuveriteľných počinov si roky nemal kto robiť v televízore žarty. Okrem politikov došlo samozrejme na sex, Donalda Trumpa aj na východniarov v Bratislave. 

Relácia bola síce vysielaná po 22. hodine, v krúžku vekovej vhodnosti svietila ale 12-tka. "Vyšukáááme sa" a bohaté sexuálne narážky sú už asi pre túto cieľovú skupinu vhodné. 

Podľa informácií Stratégií dosiahla relácia veľmi slušný, takmer 5-percentný rating a 20-percentný podiel. Obnovená premiéra Sedmičky bola teda na neskorý večerný čas veľmi slušne sledovaná. Okrem toho ale bola nostalgicky príjemná a veľmi vtipná.

Bodaj by vo vysielaní zostala aspoň tak dlho, ako v ňom chýbala. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.