Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.03.2017, 17:07

Konferencia LOTE 2017 sa blíži. Na čo všetko sa môžete tešiť?

Living on the edge (LOTE) privíta svojich účastníkov už 11. apríla v bratislavskom hoteli Carlton.

Konferencia LOTE 2017 sa blíži. Na čo všetko sa môžete tešiť?
Zdroj: archív

Najväčšia marketingová a mediálna konferencia sa blíži. Living on the edge 2017 privíta svojich účastníkov už 11. apríla v bratislavskom hoteli Carlton. Ak konferenciu navštívite, dozviete sa všetko, čo by ste mali vedieť, aby ste prežili budúcnosť – tak v marketingu, ako aj v médiách.

Spíkri zo zahraničia

Na konferencii vás čakajú zaujímaví zahraniční spíkri. Jedným z hlavných rečníkov, ktorý zavíta do Bratislavy, je Kilic Arslanturk prichádzajúci z tureckej Ankary. Bývalý generálny riaditeľ tureckého Starbucks navštívi Bratislavu, aby sa podelil so svojimi skúsenosťami týkajúcimi sa korporátnej kultúry. Vysvetlí, prečo treba začať práve od nej, ak chcete mať spokojných zákazníkov. Druhým zaujímavým spíkrom je expertka na digitálne médiá Svetlana Zasteba z Moskvy. Jej prednáška bude venovaná sociálnym sieťam. Presnejšie, bude hovoriť o tom, ako môžete odštartovať svoj biznis alebo vytvoriť značku výsostne s pomocou sociálnych sietí. Aj v časti o médiách prijali pozvanie zaujímaví hostia. Maxim Behar z Bulharska bude napríklad hovoriť o tom, aká je dnes úloha PR v čase boomu sociálnych sietí. Maxim Behar je nielen uznávaným odborníkom na PR v Bulharsku, je zároveň prezidentom Medzinárodnej organizácie pre komunikácie a konzultáciu (ICCO) – najväčšej medzinárodnej organizácie public relations. Z trochu iného súdka bude prednáška Grzegorza Jankowského a Michaila M. Lisieckeho z Poľska. Kým Jankowski bol dlhoročným šéfredaktorom týždenníka Fakt, Lisiecky je prezidentom vydavateľstva PMPG Polskie Media SA. Obaja sa dlhé roky pohybujú v médiách. Na Slovensko prichádzajú, aby porozprávali o situácii na mediálnom trhu v Poľsku. Najmä o tom, aký vplyv má súčasná politika na vývoj v poľských médiách.

Ako poznať zákazníka

Zákazník dneška vás pozná viac, ako vy sami. A to je dôvod, aby ste boli čoraz lepší a dokázali tak prilákať zákazníkov. Práve preto je hlavnou ideou marketingovej časti konferencie téma customer experience – CX. To je dnes podľa viacerých odborníkov nová úloha moderného marketingu. Marketéri súčasnosti si musia byť vedomí, že ak si chcú získať nového zákazníka, musia ho dokonale poznať a vedieť aj to, že vďaka sociálnym sieťam je dnes omnoho náročnejší. O tom, čo dnes platí v customer experience na zákazníka, sa prídu o svoje znalosti podeliť odborníci ako Marian Timoracký, Daniel Minárik, Martin Marko či Andrea Vlčeková. Zaujímavé a overené skúsenosti na tému, čo všetko musíte dnes urobiť pre svojho zákazníka, porozprávajú Stanislav Cintavý z Beponu, Zuzana Janove z Ikey či Tomáš Bezák z Lidlu. Na tému, ako ísť na marketing novej generácie zákazníkov, sa zamyslí Jakub Čech z Daren&Curtis.

Aké sú výzvy médií na tento rok?

V našich médiách dnes rezonuje niekoľko zaujímavých tém. Viacerých z nich sa bude týkať mediálna časť konferencie Living on the edge. V jej úvode sa dozvieme, aké výzvy čakajú médiá v tomto roku. V úvodnom bloku vystúpi Ivan Antala z Rádia Expres, Mathias Settele z Markízy, Daniel Živica z agentúry MEC a Vladimír Mužík z Mafry Slovakia. Zaujímavá bude diskusia riaditeľov televízií. Okrem šéfa televízie JOJ Marcela Gregu a Václava Miku z RTVS prijali pozvanie aj dvaja riaditelia z Česka – Marek Singer z FTV Prima a Štěpán Wolde z Óčka. Všetci šéfovia budú hovoriť o tom, ktoré tri fakty ovplyvnia televíziu v budúcnosti a ako sa s nimi vyrovnať čo najlepšie. A na tému úlohy a limitov verejnoprávnej televízie poroz- práva Václav Mika. Dnes rezonuje aj fakt meniacich sa mediamixov. Na otázky efektívneho mediamixu pre zadávateľov sa v panelovej diskusii stretne viacero diskutérov – jednak zo strany zadávateľov, mediálnych agentúr i médií. Programatické nakupovanie Jednou z vecí, ktoré dnes výrazne menia spôsob nákupu reklamy v online, je programatické nakupovanie. Kým v Česku už nie je až takou novinkou, odhaduje sa, že na Slovensku porastie práve v tomto roku. O tom, ako sa majú mediálne domy a agentúry pripraviť na automatizovaný nákup, čo im môže priniesť, porozprávajú odborníci v paneli o automatizovanom nákupe. Po tom, ako na Slovensku vystúpil televízny líder z terestriálneho vysielania, nemôže na konferencii chýbať ani diskusia na tému budúcnosti distribúcie televízneho obsahu. Ako budeme televíziu pozerať – cez terestriál, káblovku či mobily? Alebo inak? Mimochodom, je už definitívne doriešená otázka neoprávneného vysielania českých staníc na Slovensku? To všetko, ale aj viac sa dozviete na konferencii LOTE 2017, ktorá sa koná už 11. apríla. Viac ako tridsať spíkrov iba pre vás. 

Kompletné informácie nájdete tu.

 

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.