Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
10.04.2017, 01:17

Lindex menil mediálnu agentúru

Mediálne plánovanie, nákup médií, ale aj strategické poradenstvo po novom zastrešuje módnej značke Unimedia.

Lindex menil mediálnu agentúru
Zdroj: archív

Módna značka Lindex má od apríla novú mediálnu agentúru. Je ňou Unimedia, ktorá sa bude starať nielen o mediáne plánovanie, nákup médií, ale aj strategické poradenstvo. Lindex pri výbere novej mediálky ocenil inovatívnosť.

„Náš obchodný koncept sa spája s ponukou inšpiratívnej a dostupnej módy. Pozicioning We make fashion feel good, jasne definuje novú stratégiu komunikácie značky Lindex. Hľadali sme inovatívnu mediálnu agentúru, ktorá bude pre nás strategickým partnerom v napĺňaní našej novej komunikačnej vízie. Spoločnosť Unimedia nás v rámci výberového konania presvedčila nielen svojou odbornosťou, ale aj komunikačným konceptom s veľkou pridanou hodnotou,“ hovorí Jana Hrušovská, Marketing a PR riaditeľka pre Strednú Európu spoločnosti Lindex. 

 „Aj keď sme primárne mediálna agentúra, ktorá sústreďuje svoj focus na efektívne mediálne plánovanie a nákup médií, veľmi dôležitá sa pre nás stáva oblasť strategického poradenstva pre klienta tak, aby celá komunikácia dosiahla svoj maximálny efekt,“ dodáva Rastislav Kaňuch, výkonný riaditeľ Unimedie

Lindex prevádzkuje viac ako 480 obchodov v 17 krajinách. Je súčasťou skupiny Stockmann registrovanej vo Fínsku.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.