Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
13.04.2017, 13:27

Marcel Grega, šéf JOJ Group: Potrebujeme vyčistiť trh od neetickej konkurencie

Vypínanie českých staníc na Slovensku pomôže všetkým televíziám, nielen JOJ, povedal Grega na mediálnej konferencii LOTE.

V posledných dňoch rezonuje v médiách výzva televízie JOJ, aby televízni operátori vypli na Slovensku všetky české stanice. Informáciu priniesol ako prvý portál živé.sk. K aktuálnej téme sa Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group, vyjadril na mediálnej konferencii Living On The Edge 2017 (LOTE).

Výzvu na vypínanie českých staníc na Slovensku vidí šéf JOJ Group ako veľkú tému pre všetky televízie, a to nielen na tento rok, ale aj pre celú budúcnosť televízií: "Jednou z mojich tém je už dlhodobo vyčistenie trhu od nelegálnych aktivít a nekalej konkurencie. Inak trh nikdy nebude fungovať. Myslím si, že elementárne pravidlá by mali fungovať," povedal Grega.

​Po ukončení vysielania staníc Nova a Prima, ktoré boli nahradené slovenskými verziami staníc Nova International a Prima Plus, prišla JOJ s výzvou aj na zrušenie kanálov Českej televízie. "Česká televízia na slovenskom trhu podniká, ale nenecháva na Slovensku ani cent," skonštatoval Grega. Zároveň zdôraznil, že si nemyslí, že by Česká televízia nemala na Slovensku podnikať. Jeho zámerom je, aby si vysporiadala content, ktorý šíri na Slovensku, obdobným spôsobom ako televízie Nova a Prima. "Pokiaľ si nebudeme chrániť vlastný content a to, za čo zaplatíme teritoriálne, tak tu v krátkej dobe nemusíme vôbec existovať," dodal.

​K zotrvaniu staníc JOJ Group v terestriálnom šírení signálu sa vyjadril, že pokiaľ chce byť televízia na Slovensku relevantná, musí zostať v anténe. „Z dlhodobého hľadiska je pre nás poskytovanie služieb všetkým divákom dôležité,“ povedal Grega. "My sme komerčná stanica a chceme si udržať našu pozíciu. Myslím si, že z  dlhodobého pohľadu by bol odchod z antény a konkurovanie plateným staniciam cestou do záhuby. Pokiaľ by sa takto znížilo inventory, peniaze odtečú do zahraničia a nevrátia sa v krátkej dobe naspäť," vysvetlil Grega.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.