Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.05.2017, 13:38

Britský bulvár šokoval krajinu, omylom vyhlásil princa Philipa za mŕtveho

Britský bulvárny denník The Sun omylom publikoval článok naznačujúci, že princ Philip zomrel.

Britský bulvár šokoval krajinu, omylom vyhlásil princa Philipa za mŕtveho
Zdroj: Reuters

Plátok vo vlastníctve miliardára Ruperta Murdocha publikoval online článok s titulkom: "Princ Philip zomrel vo veku 95 rokov, ako zomrel vojvoda z Edinburghu, atď atď." Informáciu priniesol britský portál Independent.

Článok ďalej pokračuje: "Princ Philip, inak známy ako vojvoda z Edinburghu, bol manželom kráľovnej Alžbety II."

"Bol ženatý s kráľovnou Alžbetou II. Pár mal štyri deti - princa Charlesa, princeznú Annu, princa Andrewa a princa Edwarda."

Francúzske médiá vzápätí taktiež chybne zverejnili články nesprávne naznačujúce, že vojvoda z Edinburghu zomrel.

Článok redakcia The Sun odstránila zo svojich stránok v priebehu niekoľkých minút po zverejnení, naďalej sa však objavoval vo výsledkoch vyhľadávania na Googli.

sun philip mŕtvy
Zdroj: Google

​Britský bulvárny plátok tak predčasne a klamlivo reagoval oznámenie Buckinghamského paláca, ktorý zvolal dnes ráno mimoriadnu schôdzu, na ktorej oznámil, že princ Philip sa po lete vzdá kráľovských povinností a odíde do dôchodku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.