Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.05.2017, 14:57

JOJ pripravuje ďalšiu šou. Na jeseň uvedie romantickú zoznamku Take me out

Projekt pripravovala JOJ vyše roka, prinesie ho spoločne s televíziou Prima.

JOJ pripravuje ďalšiu šou. Na jeseň uvedie romantickú zoznamku Take me out
Zdroj: TV JOJ

Pôvodom britskú zoznamovaciu šou Take Me Out prinesie divákom televízia JOJ na jeseň. Tridsať nezadaných žien má len letmý pohľad na to, aby rozhodli o budúcnosti mužov prihlásených do súťaže, a to prostredníctvom svetelnej hry. Ak sa dámam muž stojaci naproti zapáči, nechajú svoje svetlá zapnuté a vyvolený postúpi do ďalšieho kola. Ak sa im však z nejakého dôvodu nebude pozdávať, svetlá vypnú. V prípade, že tak urobia všetky, muž vypadáva z hry a žiadneho rande sa nedočká. Čím dlhšie však muž vydrží, tým viac sa o ňom dámy dozvedia. Ak sa mu podarí úspešne dostať cez tretie kolo, karty sa obrátia a začne si vyberať on. Ak napokon jeho vyvolená súhlasí, dvojica ide na svoje prvé rande, na ktorom opäť nechýbajú kamery.

Romantickú zoznamku pripravovala JOJ vyše roka a projekt prinesie spoločne s televíziou Prima. Šéf televízie JOJ Marcel Grega na facebooku prezradil, že moderátormi relácie bude česko-slovenské duo Jakub Prachař a Milan Junior Zimnýkoval, ktorý moderuje na JOJ aj kuchársku šou Moja mam varí lepšie ako tvoja či Nikto nie je dokonalý.

Odvážnych súťažiacich do novej šou si vyberala televízia počas minulého leta na kastingoch v Bratislave a Košiciach. Záujemcovia o zoznámenie sa mohli prihlásiť aj prostredníctvom formulára na webe televízie. JOJ sa zamerala na mužov a ženy vo veku 21 – 35 rokov. Televízia najprv avizovala štart šou na jar, nakoniec však zmenila plány a posúva ju na jeseň.

Zoznamovacia šou Take Me Out od spoločnosti FremantleMedia odštartovala v roku 2010 vo Veľkej Británii, kde si postupne získavala čoraz viac divákov. K obrazovkám pritiahla až 6,2 milióna divákov, čím najsledovanejším programom v čase vysielania. Následne bola úspešne produkovaná vo viac než 15 krajinách. Na úspech šou nadviazali aj ďalšie spin off formáty ako Take Him Out či Celebrity Take Me Out. Šou sa neskôr s úspechom vysielala aj v Dánsku, Kórei, Holandsku či Španielsku.

Medzi najúspešnejšie licencované šou od FremantleMedia patria na obrazovkách televízií Joj a Prima najmä Česko Slovensko má talent (Got talent). Úspešná je však aj kulinárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja (My mom cooks better then yours). So spoločnosťou spolupracuje aj Markíza na projektoch Superstar a Dobre vedieť!, RTVS má licencovanú zábavno-súťažnú šou 5 proti 5.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.